Nekad Mr Hugge | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Display name: Mr Hugge, Username : mr_hugge ( originally known as Tiltzyy_Hugo#4962)

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har precis fyllt 18 och är redo på att skaffa jobb. Han hade ingen pappa när han växte upp och han har 3 små syskon som han i tidig ålder fick ta hand om. Nu söker han efter jobb eftersom att han vill hjälpa sin mamma att försörja familjen. han har alltid gillat att spela fotboll men har aldrig haft tid eftersom att han alltid måste hjälpa till hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara en lydlig medborgare som inte bryter mot några lagar, jag har också funderat länge på att bli polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man till exempel offrar sig så att den andra karaktären ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel RDM som är att man dödar någon utan någon anledning. Eller VDM (Veichle death match) som är när man dödar någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men jag har kollat mycket när mina kompisar har spelat och vet vad det går ut på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla beskrivningen av din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka