Nekad Mr Hugge | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? mr_hugge

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars Eriksson 17 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tillbakadragen, glad och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en fattig familj där han varit ensambarn, har nu kommit till staden för att försöker få sin dröm att gå i verkligenhet, att äga en helt egen bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP, där jag alltid försöker spela min roll trovärdigt och anpassa mig till olika situationer. Jag fokuserar på att skapa intressanta scenarier, både för mig själv och andra, och följer alltid reglerna för att hålla en hög nivå på rollspelandet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid försöker "vinna" själv, utan istället bidrar till att scenariot blir intressant och roligt för alla inblandade. Även om detta innebär att ens karaktär förlorar, blir gripen, lurad, sårad eller hamnar i trubbel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har faktiskt aldrig skett att jag själv har brutit mot reglerna, men jag vet en kompis som gjorde det. Han blev då bannad i 2 dagar och insåg att det var bättre att följa reglerna och få spela än att bryta mot dem och inte få spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel RDM (Random deathmatch) som innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Ett annat exempel är combat logging som innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det combat logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive en gång i tiden men har tyvärr inte hunnit spela fivem på ett tag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka