Nekad MR.Hubert | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Hubert

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? MR.Hubert

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Larsson han är 22 år gammal. Han föddes i Dalarna med sin pappa och mamma. Han var ensamt barn i familjen Larsson. Bosse var en trevlig, Obrydd, små kaxig, hjälpsam och rolig person. Han älskade bilar. Bosse var den personen alla kom till för att kunna få hjälp med sina fordon. Det Bosse var mest "känd" för är hans intresse av bilar och motorer. Bosse fick sitt intresse för bilar och motorer när han redan var 2 år. Hans pappa meckade mycket med bilar och sedan hjälpte han sin pappa hela tiden när han behövde hjälp men då kan det vara att ge verktyg, lysa med ficklampa eller hjälpa att tvätta bilen eftersom han var bara 2 då. Sedan i hans uppväxt så har varit intresserad av bilar och motorer. Han hade det bra i skolan med mycket snälla vänner, han hade en bästa vän som hette Abdu med sedan 2an i grundskolan men sedan tappade dem kontakten. Efter grund skolan så kom han in på högskolan och då utbildade han sig som mekaniker.
Bosse brukar ofta ha fest med sina vänner, spela hög musik, grilla och vara lite småkaxig mot alla och vara galen ibland. Sedan så när han va 20 så tog han upp kontakten med Abdu igen och dem startade en verkstad som hette Dalarnas Bilverkstad AB

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra scenarion för alla parter i scenarion och sedan så kommer jag bidra med mycket social rp på denna server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att motparten av scenarion också ska kunna vinna så att man spelar "schysst" med andra sidan i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Sunt förnuft som innebär att du ska tänka realistiskt och ej göra overkliga saker som man aldrig skulle gjort i riktiga livet, PWG2" powergaming2" innebär att man endast spelar på servern för makt och pengar och gör allt för makt och pengar,COPBAIT innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet med flit för att tex få biljakt osv. ett exempel på copbait är att man typ sladdar utanför polisstationen eller liknande. Jag tycker sunt förnuft är den viktigaste regeln.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat rp i cirka 1.5 år och har lärt mig massor under min "karriär" inom Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka