Nekad MR.Hubert | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Hubert

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: MR.Hubert

Ange ditt födelsedatum 21 April 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill hjälpa till här på unive så att den blir bättre och får bort allt lallande och sådana saker som förstör för rpn på servern. Jag har fått nog på all dålig rp på unive

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allt lallande som sker hela tiden inne på unive. jag tycker det har gått väldigt överstyr och jag tycker inte heller att det funkar med alla kriminella som bara skjuter för att och ej har någon social rp alls

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer att försöka ta åtgärder på alla dem som inte kan bete sig på servern då jag vill ha en bra rp nivå på unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som professionell staff så ska man sköta sitt staffarbete bra och om man ska ta åtgärder på folk så ska man ha fällande bevis för att kunna ta åtgärder på personer. Man ska också ha en seriös ton i alla lägen inom staff ärenden som sker i både reports och i support

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att balansera dem så att när jag ej har tid att komma in på servern så kommer jag vara mer aktiv på forumet och sedan så när jag har tid att gå in på servern så kommer jag ta både reports och support ärenden om det behövs

Hur länge har du spelat på Unive? ja sedan 28onde december 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte så mycket erfarenheter men jag har en del skulle jag nog vela påstå

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag tror inte det jag kan jobba inom det som behövs så jag kan göra vilken som heöst

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka