Accepterad Mr.g | Medlem ansökning [dixld]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.g

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198829799393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Mr.G#5959

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 1997

Berätta om din karaktär. Han heter Johan han har levt i mexico hela sitt liv född på han har 10 bröder. Han har varit polis i flera tals städer och när han var liten då hade han en pappa som var rikspolis chef och min dröm har alltid varit att bli det fast det var en dag då min pappa blev sjukten av en mexican framför mina ögon och jag försökte verkligen hjälpa han tog han till sjukhuset bärde på han för ingen av oss hade mobil på oss för vi trodde aldrig att nått sånt här skulle hända, han börja tappa puls snabbt när vi var vid sjukhuset då tappade han medvetet. Han blev medvetlöss tappade mer puls och sen tog vi in han på sjukhuset checkade in han och dom tog han snabbt de va nödläge och han blev förklarad död på sjukhuset och noablos mamma blev dödad också av samma mexicanare. Men efter hans fars död då ville han ta hämd och hitta snubben som döda hans far o grippa han för gott så efter hans far dog då fick han ett brev hem om att han skulle komma till stationen då gick han ditt och då fick han ranken som polis dirktör. Sen flyttade han och han söker nytt jobb och nya möjligheter. Hane snabb, smidig, snygg, omtänksam, hjälpsam, stark, väl tränad polis. Han var singel han är fortfarande singel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är Medlem på unive som bidrar med Kul och seriös RP, Vill bidra med så mycket gott som kan men Nu ska vi hoppa till något annat.. jag vill bli staff för att jag har varit det förut i sommaren 2022. och känner att jag vill bli det igen. Känner att jag vill prova på det igen för jag att jag har mycket att visa/ hjälpa Unive med. Har motivationen och hjälpa till för att underlätta det för alla på Unive. Vill verkligen bevisa denna gång att jag kan hjälpa till med så mycket jag kan. Nu har jag motivationen och motiven för att bevisa att mitt jobb kommer underlätta det för alla på Unive medlemmar,icke medlemmar,staffs osv. Jag vill bli staff här för att jag tror att jag kan bidra till att göra skillnad i Unive, men samtidigt vill jag visa att jag kan, att jag bevisar att jag uppnår dem målen jag har sagt. Vet att det kan bli jobbigt ibland att hålla koll på forumet M.M och det är därför jag ansöker för att hjälpa både staffs och underlätta för hela unive. Ska jobba till 100% och uppnå kraven som behövs för att vara med i staff teamet. Vill bidra med bättre miljö. Och motivera nya folk till RP. Visa dem att Unive är just den RP servern för dem. Fick mycket bra kritik när jag var staff i sommras för jag hade rättvishet, såg allting från allas perspektiv, Är ännu mer motiverad nu och vara staff ör jag är arbetsvillig, och vill verkliga bevisa att jag är rätt staff för denna del. Att just visa att jag är sammarbetsvillig och visa att jag ska bli en ännu bättre staff än den jag var i sommras. Bevisa att förändringar kan ske och att jag kommer göra en STOR utveckling genom Unive, Det är inte en lögn. Det är ett löfte. Ska visa att Unive är den bästa RP servern. Därför borde ni välja mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kna bidra med bra RP och förbättra serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? på tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka