Accepterad Mr Duck | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Piekkari

Vad är ditt discord namn? Mr. Duck#0470

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Frank Nilsson, 21 år ung. Frank hade det svårt i skolan när han var liten och har alltid varit mobbad i sin skolgång, när han var 13 så rymde han från sitt eget hem och kom inte tillbaks och då så hoppade han av skolan för att han inte kom ditt och poliser letade efter han men ingen hade sett han någon stans. När han blev 19 så kom han tillbaka till sitt hem men då var ingen där för hans föräldrar hade dött av deras ålder och sjukdomar. Nu när han är 21 år gammal så har han bestämt sig för att vara kriminell och kommer att göra allt för att överleva för han vet vad som krävs och kommer att ge allt han har för att överleva. Han har ett enormt intresse för alla sorters fordon och datorer har han också intresse för, han drömer om att kunna köpa sig ett eget garage med en massa bilar och en massa kompisar som bygger på sina bilar och mekar på dem.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en person som sprider glädje för det mästa och kan alla regler, jag behöver inte vinna scenarion för att det ska vara roligt. Jag kommer att kunna ta min RP nivå så mycket högre när jag kan bli kriminell, jobba på någon bilfirma eller vara polis/sjukvård/sekuritas. Jag kommer att ge allt för att kunna vara kvar som whitelistad på servern och kommer att göra en massa roliga scenrion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att höja min RP kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela 100% mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern när jag var inne på FiveM och letade bland rp servrar och tyckte att denna såg bra ut och jag hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ha så roligt som möjligt och skaffa en massa nya vänner och hjälpa till med RP nivån för om jag RPar bra så kommer andra att behöva RPa bra och då kommer det att bli bättre o bättre för varje scenrio.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Tillbaka
Top