Accepterad mr.d24challe | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.d24challe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? martin

Vad är ditt discord namn? mr.d24challe

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tjalle Boba, han har blåa ögon och blont hår. Han är 24år gammal och har många olika intressen. När han var unge/ i hans barndom så har det varit bra. Han hade haft goda betyg, Goda vänner och ett gott bil intresserat liv med porsche o grejer. Han far var väldigt rik så han var lite som ett rikemans barn. Men han visste inte vart han fick alla pengar ifrån. Han fick goda betyg och gav sig in på ekonomi linjen och pluggade till mäklare. Han jobbade som mäklare i 2 år. Tjalle är en ganska omtänksam person men han gillar inte när folk ljuger om det. När han mötte sin far en gång så tänkte han på igen hur han hade fått alla pengar. Pappan sa att han hade fått pengarna igenom aktier men sedan så när Tjalle var lite små sur för att han visste att hans far inte hade några aktier så sa pappan att han fick det då han var kriminell. Han hade rånat en bank. Tjalle vart helt till sig. Hans far var miljoner och Tjalle hade knappt 600k. Han gick till sin far och fråga om de va värt de? Då sa farsan såklart kolla vart jag är nu, på topp lil kingen. Så Tjalle frågade han om tips och saker som är bra att tänka på, sen gjorde Tjalle de, han rånade stans största bank och han lyckades på grund av sin far. Tjalle och far är jätte glad för att han lyckades. Här är Tjalle nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra, seriös och hög Rp nivå, Spela för andra partens vinst i vissa scenarion och vara social. Jag kommer även antingen bli polis eller kriminell som fortsätter på Tjalles Historia bakom sig. Men som sagt allt utgår ifrån sunt förnuft och alla andra regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter motparten ibland vinna scenariot. Du kanske har en karaktär som är skakig och inte är bra på att skjuta t.ex Så då missar då några skott med flit så att det förhoppningsvis blir ett kidnappnings scenariot/ Längre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM är att du inte får köra över någon med ett fordon. RDM är att du inte får döda någon utan anledning. Meta är när du sitter och snackar discord vad ni ska göra ingame samtidigt ni rpar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp otroligt många timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Senast ändrad:
godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka