Accepterad mr.cucumber | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mr.cucumber

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cucumberislife/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Mårdén

Vad är ditt discord namn? SWE-56#1581

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en driven entusiast från Stockholm. Petter har där en utbildning inom först Natur 3 årig linje och sedan gått högskola i 5 år. Han har jobbat som många olika yrkesgrupper och gillar att testa nya saker. Hans intressen är Bilar, Vänner och träna. Han bygger sin vardag runt sitt arbete och arbetar oftast hårt. Dock är han ingen som sitter och slappar efter jobbet. Han tar gärna då en springtur och sedan tar en sväng ut med bilen på kvällen. Han är nu 31 och vill starta sitt nya liv på bästa möjliga sätt. Träffa nytt folk och börja arbeta så fort han kan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en driven person som är lätt att handskas med. Jag löser gärna konflikter och umgås med folk. Jag tror jag skulle passa bra in på servern då jag oftast är en mycket seriös spelare men kan även ha kul om det passar situationen. Jag kan bidra med att inte bara hjälpa till med först de lågavlönta arbeten som fortfarande behövs för samhället. Senare klättra sig uppåt i arbetsmarknaden och tillslut göra lite större jobb med mer ansvarigheter. Jag kommer även försöka hjälpa om någon behöver med det jag kan. om jag ser något som inte borde hända på servern kontaktar jag såklart Staff och ser till att det blir åtgärdat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar seriös och välstrukturerad. Många seriösa spelare och bra Community. Jag själv gillar när det finns struktur och när servern är välutvecklad. Jag är även mycket driven som person och vill hitta en server jag kan köra på heltid.

Hur hittade du Unive? Min polare hittade den i serverlistan och sa att den verkar seriös så vi tänkte att vi kunde ge det ett försök och förhoppningsvis hitta det vi letat efter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli framgångsrik och träffa nytt folk. Ha roligt och bli en del av Communityn. Även att utveckla mitt RP och ha det jävligt gött med polare. Denna server verkar helt rätt för att ha ett seriöst RP och jag tror att jag skulle passa in på servern mycket bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte längre, Spelade på flera servrar tidigare, Sen bestämde jag mig för att satsa på en och tillslut la den tyvärr ner. Den hette Wolf Rp och jag var ganska högt uppsatt polis där.

Tillbaka