Nekad mr.cucumber | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cucumber

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cucumberislife/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Mårdén

Vad är ditt discord namn? SWE-56

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Sverige, Han är uppfödd i Eskilstuna och flyttade hit för att få lite nya upplevelser och vänner, Är tidigare utbildad mycket brett och kan lite allt möjligt. Gillar att försöka klättra sig uppåt i arbetsbranchen. Gillar bilar och att umgås med folk. Petter är 31 år och är född i december. Min karaktär är ganska speciell och lätt att handskas med, Gillar även att försöka styra upp oklara situationer och därför tidigare jobbat som chef på många olika företag. Ex Volvo och Assa. Han satsar på att lära känna mycket nytt folk och bli integrerad i samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare som vill ha riktigt roligt med vänner och möjligtvis träffa lite nytt folk. Den servern jag spelat med kompisar på tidigare har lagt ner och vi tänkte ta upp det på en ny seriösare server. Hoppas mest på att få lite goa tider och ha kul. Är lätt att samtala med och ifall problem skulle uppstå är det oftast lätt att lösa enligt mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker denna server verkar passa den nivå av seriöst RP jag och mina polare letar efter och vi kände att vi tror vi passar in på den.

Hur hittade du Unive? Min polare hittade den i serverlistan och sa att den verkar seriös så vi tänkte ge det ett försök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det kul och bli ganska framgångsrik som karaktär. Vill ha många vänner och kontakter mest.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte längre, Spelade på flera servrar tidigare, Sen bestämde jag mig för att satsa på en och tillslut la den tyvärr ner. Den hette Wolf Rp och jag var ganska högt uppsatt polis där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka