Accepterad mr.cucumber | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cucumber

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Görans Taxibolag

Vad heter du IRL? Oskar Mårdén

Vad heter du på discord? SWE-56#1581

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 305

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag gillar att vägleda och styra. jag hanterar stressiga situationer mycket väl och tycker det är kul att vara ansvarig för grupper, just nu är jag anställd men jag skulle vela försöka ta tag i taxibolaget och väcka liv i det. Då får jag även chansen att sätta ihop en grupp med människor jag tror skulle passa för jobbet vilket jag är mycket bra på. Jag är även mycket social och stresstolerans. Jag anser att detta är något som krävs för detta yrke och därför tycker jag att jag är perfekt för denna plats. Jag vet även att taxibolaget tidigare haft problem med att gå runt och jag har en idé för hur man skulle kunna möjligtvis styra upp och lösa detta problem. En annan anledning är att under den korta tiden jag nu jobbat där har jag haft mycket kul och trevliga kollegor men det är så slarvigt gjort med priser bilar mm så att det blir lite tråkigt när man inte ens får lön och mindre folk ringer om taxi då det är så dyrt. Om detta skulle lösa sig tror jag att fler skulle vela åka taxi och de som jobbar skulle njuta mer av jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som sagt inom taxibolaget som anställd just nu och det är riktigt kul, Har på en tidigare server jag spelat på varit chef och vet vad det innebär och vilka ansvar jag får om jag blir chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Petter Malosha och är 41 år. Han är en mycket driven entusiast som gillar att prata och hjälpa folk och är även intresserad av bilar. Han är född och uppväxt i Stockholm, Sverige och utbildad på södra latin, en Musikskola. Han spelar gitarr och piano och gillar även att sjunga lite då och då. På fritiden spelar han paddel och träffar kompisar. Dock jobbar han mestadels av sin tid då han oftast satsar på de yrket han håller på med. Petter är inte rädd för att snacka med folk och hjälper gärna till om någon behöver det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne ca 2 tim om dagen, ibland mer ibland mindre men är nästan alltid kontaktbar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, tycker det är en rolig server som är ganska välutvecklad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Grattis,

Du är vidare till muntlig intervju lycka till :)

Grattis,

Du är vidare till muntlig intervju lycka till :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka