Nekad mr.cs2 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chef över Saras

Vad heter du IRL? Jag heter rasmus.

Vad heter du på discord? mr.cs#5493

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive runt 1 år men i olika omgångar. Ps detta forum kontot är på min mobil har ett annat på min dator. Så ni inte tror att jag kom idag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med anställda främst ser aldrig någon jobba. Det första jag kommer ta tag i att fixa anställda osv. Sen efter det så kommer jag utveckla mycket med möten eftersom när jag jobba där var det aldrig det. Jag kommer göra så alla kan alla regler. Jag kommer säkert kunna utveckla med roller. Kommer nog kunna komma på någon bra roll till jobbet. Roll namn har jag inte i huvudet just nu. Jag kommer fixa en bra ledning. Eftersom jag ser att vissa lallar lite på Saras när det är någon är där. Jag kommer inte va rädd för att ge varningar osv. Jag utvecklar också med det att folk ska inte göra så man vill. Man ska kunna jobbet för att jobba där. Så det är ungefär det jag tycker är viktigt att utveckla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mycket mycket erfarenheter inom vanliga jobb menyn och lednings menyn. Jag är väl utbildande med att va högt uppsatt. Är rekryterare på securitas just nu. Har varit bitr på meko 2 gånger. 1 gång personal ansvarig på meko. 1 gång personal ansvarig på auto experten. Erfaren inom Falck. Erfaren inom Saras,marjalisas,iqusiter elr hur man stavade det. Det är nog mina erfarenheter inom denna position inom detta jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar 15.30-23.00
Tisdagar 15.30 -23.00
Onsdag 15.30- 23.00
Torsdag 15-30 - 23.00
Fredag 15.30 -03.00
Lördag 12.00- 03.00
Söndag 12.00 - 23.00
Det går alltid typ att nå mig i discord
Har mycket skola också därför det ser ut såhär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart. Unive for life

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka