Nekad mr.cs | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? mr.cs.

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter fredrik jönsson med ett s//jönson. Han är 23 år gammal och en driven person. Han är en mycket aktiv individ. Han gillar bilar och att hänga med polare. Han har jobbat på massor av olika jobb men han har trivids mest på bil jobben där han är mycket intresserad av att laga bilar och ha mycket kunder. Han gillar väldigt mycket att va en stor person men nt ha makt han vill att många ska veta vem han är så tex om man stöter på han på meko så säger dem tex hej fredrik igen. För tillfället sover han i sin bil för hans mamma kickade ut han från hemmet. Han sover i sin saab. Och kör motorcykel om dagarna. Han trivs i staden och vill ta sitt jobb liv igen. Samt träffa nya vänner och såkalrt ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp som folk komemr tycka om. Folk kommer skratta men även ta det seriöst. det kommer även göra så visas jobb blir aktivare för jage en aktiv person som söker ett jobb liv. Så en rolig och seriös rp är vad jag kan bidra med som folket kommer gilla och acceptera. rolig fast inte lallig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det beror på tex om du kriminell så behöver du inte alltid vinna. Vissa ser denna frågan som kriminell mot polis bara men det finns andra saker också. Tex om det är två gäng då behöver nt ett alltid vinna. Då bara för dem förlorar en gång ska man inte gråta vissa gånger behöver man förlora och vissa gånger inte. Alla ska ha roligt på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst. tex rdm du dödar någon som inte har gjort något. dödar någon utan anledning. sen kan man gå över till vdm . Du använder ditt fordon som ett vapen för att tex vinna en scenario. Meta gaming kan vi också berätta om. Det betyder att du tar information off game tex från discord och tar det ingame så tex om någon skickar på discord att de skjutit på folk du känner ig. Då om du går in och skjuter för denna bilden då är det meta för du tagit de i discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem här sen 2021 i omgångar där jag tröttnat på rp då och då men nu vill jag börja rpa igen för jag är sugen på rp igen samt fivem. Jag har rpat som många jobb här och blviit omtyckt men lämnat eftersom ajg gillar att testa nya saker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte de isåfall så hör man det på intervjun.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Tog inte sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka