Accepterad mr.cs | Medlem ansökning [Biggie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? mr.cs.

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter osman alvarez. Han är 24 år gammal och fyller 25 om några dagar. Han har varit en kriminell buse som varit med i massor av gäng och tagit en stor plats i det kriminella livet på unive. Men han känner sig för att börja jobba och tjäna sina pengar vitt istället där han känner att det kommer för mycket problem med den onda sidan. Osman gick från att va chef över ställen och ha en vit inkomst bra lön och bra vänner till det kriminella livet. Men nu äntligen bestämt sig att gå tillbaka. Med detta har osman bytt regplåtar på bilar och mycket mer för ingen ska känna igen han. Hans mål är att få ta del av jobb miljön och skaffa ett bra jobb sen få bli chef över ett jobb där han menar med att hans sida av jobbmiljön är bra och vill dela med den till andra.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva den med social ödmjuk och snäll men trampa han på tårna blir det inte bra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: som sagt innan var osman tungt kriminell och hade en trasig barndom med mycket narkotika vapen osv. Men han har valt att ta ett steg i livet att göra nått bra med situationen och börja jobba och tjäna pengar vitt. Detta menas med att undvika onödiga konflikter också. göra situationen till nått bra av sitt liv. Framtiden ser ljus ut och han hoppas att bli chef över ett lagnings yrke där han har väldigt mycket erfarenheter av sin pappa som var chef över mekonomen 2021.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social och rolig rp. Men rolig rp menar jag inte lall rp. Jag menar som scenarion man kan sitta o skratta åt i dagar fast ändå seriöst. Hur ska rp funka om det inte är seriöst eller roligt. Finns en gräns mellan rp och verklighet man kan inte få det till verklighet men man kan gå så långt som går att bli verklighet. Det är en bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det beror på tex om du kriminell så behöver du inte alltid vinna. Vissa ser denna frågan som kriminell mot polis bara men det finns andra saker också. Tex om det är två gäng då behöver nt ett alltid vinna. Då bara för dem förlorar en gång ska man inte gråta vissa gånger behöver man förlora och vissa gånger inte. Alla ska ha roligt på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Brutit mot regler har alla gjort. Jag har lallat ett par gånger alla gör misstag men det gäller att ta sina misstag och göra nått bra med det. Sen har ajg massor av felaktiga bans och det går inget att göra åt det. men efter 4 år på unive lite paus hit och dit så vet jag hur man uppför sig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tex rdm du dödar någon som inte har gjort något. dödar någon utan anledning. sen kan man gå över till vdm . Du använder ditt fordon som ett vapen för att tex vinna en scenario. Meta gaming kan vi också berätta om. Det betyder att du tar information off game tex från discord och tar det ingame så tex om någon skickar på discord att de skjutit på folk du känner ig. Då om du går in och skjuter för denna bilden då är det meta för du tagit de i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte de isåfall så hör man det på intervjun.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka