Antagen mr.cs | Chef-jobb ansökan [Twinkles]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilken chefs-position ansöker du till? 🏢Twinkles Fastigheter

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? mr.cs.

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemskap på unive runt 2021 första gången, Men sen har de gått lite upp o ner med rpen. Men nu har jag varit medlem på unive 1 år utan några problem osv.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jadå förfan jag har mycket tidigare erfarenheter, Jag har varit chef på en hel del jobb och om jag själv får säga det hjälpt många av dessa jobben. Så jag kan chef panelen utantill och vet hur man rpar på ett bra sätt som chef. Jag vet hur man tar sin chef roll proffesionellt och hur man beter sig. Jag har även varit högt uppsatt på Jönssons Fastighetsbyrå innan så jag vet hur man säljer hus med mera. Jag har de erfarenheter som behövs för att kunna börja driva ett jobb framåt. Om man ser det som en erfarenhet så har jag även varit jobb ansvarig innan där man lär sig mycket om jobb och hur man utvecklar dem på ett väldigt bra sätt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Framtidsplaner är ett stort område men jag kan dela med mig om lite framtidsplaner! Jag har aldrig sätt Twinkles skicka ut annonser osv där jag anser det då som ett "oaktivt yrke". När man tar tag i ett yrke som detta så måste man tänka på ryktet. Om det har ett dåligt rykte eller inte spelar faktiskt roll för allt går o fixa om man verkligen vill det, Jag hade börjat med att förbättra annonserna. Börja skriva ut mer annonser att vi har öppet och att folk är välkomna osv. Sen efter det hade jag kanske lagt till en "rea" Som används för att få upp yrkets rykte. Så kanske man kallar de för vinter rea på 10%. Detta kallas bara vinterrea men det är för att få upp kunderna. Sen börja anställda bra folk är ett måste. Jag är inte rädd att neka någons intervju. Ska man jobba här ska man vara bra på det. Man behöver verkligen inte kunna alla saker direkt jag visar såklart hur allt fungerar. Men man ska vara trevligt och vill lära sig saker för annars har man inget att göra här. Så seriösa arbetare och annonser är viktigt. Finns även saker so matt ha bra kontakt med jobbansvariga som gör en stor roll i detta. Utveckla system osv. En sån sak kan göra så folk vill köpa hus eller folk vill jobba mer på detta jobb. Finns massor mer framtidsplaner!!!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktiviteten kommer vara bra. På vardagar runt 5 timmar ig och 11 timmar online på discord kanske lite mer. Sen lediga dagar som helger runt 9 tim ig och 24 timmar på discord. Sen vissa dagar hittar man på något roligt med tjejen eller nå då kanske de är 0- 4 timmar men ändå väldigt aktiv på discord

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka