Nekad mr.cs | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chef på mekonomen/meko.

Vad heter du IRL? Jag heter Rasmus

Vad heter du på discord? mr.cs.#5493

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal/ 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2,5 år i omgångar men senaste har jag spelat på unive på heltid där jag är insatt i rp igen.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Man ska inte va gäng o meko men jag ska göra boss byte så snabbt de går samt har jag en annan karaktär som är 100 % laglig....Jag kommer utveckla jobbet på olika sätt som att få anställda mer i tjänst. Få aktiva personalasvariga också. Samt tycker jag att rpen att man betalar en faktura sen 1 sek eftersom så har man en lagad bil. Jag tycker att rpen hade varit bättre om man t.ex får sin bil efter 5 minuter. Detta kanske ni inte håller med om då tar jag såklart imot det. Men jag tycket iaf att det liknar rp mer. Jag kommer som jag sa att få jobbet lite mer aktivt. Som jag ser nu så ser det ganska inaktivt men endå ganska bra ut. Men jag kommer göra allt för att hjälpa till. Jag kommer ha möten t.ex en gång per dag som tar 5 min som jag berättar hur man har jobbat den dagen. Jag kommer bara ge upphöjningar när någon har rätt tilldet. Jag går ej på tid jag går på kunskaper. Samt min farsa irl och min bror jobbar på mekonomen irl då så aa jag har väldigt bra erfarenheter för detta jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt goda erfarenheter faktiskt. Jag har varit bitr chef på 2 olika karaktärer. Asså olika tider så inte byta karaktärer. Kanske jag var bitr chef sen eftersen några veckor sen så sa jag upp mig. Sen efter några veckor när det var en ny chef så blev jag det igen. Såklart börja jag från botten så jag tog mig upp båda gångerna. Sen har jag varit personal ansvarig 1 gång på meko. När Nilsson var chef. Sen har jag jobbat på t.ex marja,sara,auto,falck,meko Så jag har mycket erfarenheter inom bilar. Sen har jag mycket erfarenheter inom ledningsmenyn/anställningsmenyn eftersom jag har varit leldning på många jobb. Så det är typ alla mina Erfarenheter. Vad jag ser behövs jag fäör att få detta jobbet bra igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Ingame

Måndag 15.30 - 23.00
tisdag 15.30 - 23.00
onsdag 15.30 - 23.00
torsdag 15.30 - 23.00
fredag 15.30 - 03.00
lördag 11.00 - 03.00
söndag 11.00 - 03.00

I discord

Måndag: 07.00-02.00
tisdag 07.00- 02.00
onsdag 07.00- 02.00
torsdag 07.00- 02.00
fredag 07.00- 02.00
lördag 07.00- 02.00
söndag 07.00- 02.00
Mycket i skolan tyvärr så jag kan inte spela mer än detta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aao

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ne

Har du läst våra Regler? Yes de har jag

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka