Ej Antagen mr.cs | Chef-jobb ansökan | Galaxy nattklubb [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy nattklubb

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? mr.cs.

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Jag har haft medlemskap p Unive många gånger men har varit medlem runt ett år nu sen ja börja rpa igen.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenheter på olika håll. Ett håll är att jag varit bitr/PA samt chef på många ställen som gör så jag kan allt inom chef meny så jag kan hur man driver ett företag fram. Samt jag har varit bitr chef på både unicorn samt om någon kommer ihåg The palace. Sen har jag varit PA på Bahamas. Så jag har mycket erfarenheter inom detta som kommer gå till sin fördel. om jag skulle blivit chef skulle de inte ta lång tid till jag gick + på företaget. Jag vet hur man driver fram ett företag olika metoder som gör att du inte konkar företaget. Till exempel rea vissa dagar för att få folks intressen. Då menas små rea dagar som fritt inträde. Så man ger dem en fritt inträde som går till att dem har mer pengar att köpa dricka för som gör att de spenderar mer på företaget.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtids plan är att de ska va fest varje kväll men på helger ska de va extra maxat eftersom det är då alla har tid. Sen nu har folk semester/sommarlov som gör att man maxar nästan varje dag men sen efter de så är de lite lugna fester på vardagar sen maxxxxa det på helger. Jag ser fan aldrig en nattklubb öppen därför jag vill ta detta jobbet till ett aktivt yrke också. Jag har aldrig sätt en ägare på detta ställe som tar det på alvar. Dem får saker för att tjäna pengar men inte använder de. Är det inte konstigt? Man får bilar för en anledning och de är att man ska ta en rimlig summa för att tex åka limo till klubben. Sen ska jag anställa massa folk och då kommer jag erbjuda alla roller inom yrket. Om 10 st vill bli bartender går det inte. Om det är fullt inom ett område kommer jag ge dem chansen att bli tex säkerhetsvakt eller dj. Mitt mål är att göra detta aktivt igen och fixa så det går +. Sen kommer jag göra en stor rensning om jag blir chef.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Självklart kommer min aktivitet va bra annars hade jag inte sökt. För jag vill verkligen att detta ska gå bra. Nu på semester så har jag runt 4-5 timmar på dagen o spela sen hela kvällen o natten jag jag spela. Finns dagar man är på nån liten semester men då har jag min personal som kan ta över en liten dag därför jag kommer välja ut min ledning proffsigt för de ska funka bra även fast jag inte kan vara ig.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den, innan din roll dras automatiskt. Lycka till 👍

Nekad.

Anledning: Vi har gått vidare med en annan kandidat. Bättre lycka nästa gång.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka