Accepterad mr.cs | Chef-jobb ansökan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionschef

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? mr.cs.#5493

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat runt 2 år på unive och samt 1200 timmar på unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så mycket som jag kan och göra mitt bästa. Lite från ämnet men jag kommer försöka få bort korruptionen från sjukvården där de är många som jobbar för pengar eftersom man får 4000 kr varje gång men gör hlr osv. Men jag kommer inte ta bort 4000 kr men jag kommer försöka ta bort korruptionen där man kan anställa folk som man upptäcker att dom gör det påriktigt. Jag kommer bara ta in rekrytering och ledning som kan sköta sitt jobb. ÄR PERSONEN DÅLIG NEKA HAN, sitt inte och godkänn alla för att jag ska tro att du gör ett bra jobb. Visa att du tar detta påriktigt och gör du det då slipper jag ta konsekvenser mot dig. Jag är väldigt glad om folk är glada tillbaka. Jag kommer sitta ofta med jobb ansvariga och titta på nya scripts samt bilar för att kunna göra kåren mer aktiv och kunna göra fler saker till alla olika områden, Samt ska jag inte glömma och fixa buggar jag kommer försöka fixa så mycket jag hinner. Tar det en dag och fixa det då sitter jag en dag också. Sen tillbaka till det om områden, Jag kommer fixa fler bilar till områden samt nya saker de kan göra som nya utbildningar osv. Sen angående rakel kommer jag fixa eftersom just nu är det många som har samma rakel och klagar på det. Eftersom jag är högt uppsatt just nu har jag koll på vad som kan ändrats och vad jag ska fixa. Sen kommer jag försöka fixa nya saker som saker i väskan medkit osv. Försöka allmänt föröka scripts, anställda, ledning, bilar, kläder mm osv. Jag kommer lägga mycket tid på jobbet så det blir så utvecklat och bra som möjligt, Samt att vi ska va en av dom bästa välskötta jobbet på servern

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr regionschef innan och just nu är jag översköterska/rekrytering Jag är utbildad inom många saker, Här är mina roller, Administration, rekryterare, återanställningslicens, översköterska, bitr enhetschef avd rekrytering, grund utb, vidare utb, expert utb, Kirurgnivå 2, aw139 utb, ec135 utb, Akutläkare, TEMS Psykolog, TEMS GU, Båt utb, jetski utb, dykare utb. Psykiatriskutbildad, Terrängutbildad, ATV utbbildad, A utb, b utb, C utb, d utb, Grundutbildare, Terrängutbildare, ATV utbildare, Så jag har en del utbildningar så jag har bra erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va väldigt aktiv här är ett litet schema

måndag- 13:50 - 23:00
Tisdag- 13:50 - 23:00
Onsdag- 13:50 - 23:00
Torsdag- 15:50 - 23:00
Fredag- 13:50 - 04:00
Lördag- 12.00 - 04:50
Söndag- 11.00 - 23.00
Men man kan få tag i mig ca dygnet runt=

lovet nu.
måndag- 11.00 - 04
Tisdag- 11.00 - 04
Onsdag- 11.00 - 04
Torsdag- 11.00 - 04
Fredag- 11.00 - 04
Lördag- 11.00 - 04
Söndag- 11.00 - 01

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja unive för alltid

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yeah

+rep, har varigt det tidigare och har många utbildningar
-rep, har not inte alla utbildningar och kunskaper som man behöver dräkt

Men kan fortfarande ha ett okej sjukvårds rp med kunskaperna grabben har

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka