Accepterad mr.cs | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140726778/

Ditt Hex-ID: 1100001465c67fa

Vad är din discord tagg? mr.cs.#5493

Vem var det som bannade dig? ^5K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-09 160159.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är de jag vet inte riktigt eftersom på min skärm så hade jag däck och min moter var enbart sönder så jag fattade inte till först. men du när jag ser varför jag är bannad förstår jag. Det måste ha gått till så att på min skärm hade jag en hjul men på oves hade jag inte. Så jag tycker detta är såkallad "dsync" Det är varför jag tror det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det gick till så att det kom en person till mekonomen för jag jobbar där han frågade om han fick köpa min bil .Jag sa själv klart och han fick test köra och då krockade han och då såklart rpade vi på det men sen köpte vi kontrakt efter det så blev jag bannad bilen gick sönder men bara motern när vi krasha så detta på vara så att vi såg olika i olika skärmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom som jag tror är att vi såg olika för jag såg att jag hade alla däck men jag tror ove inte såg det. Det var bra beslut av ove men nu stämmde det inte tyckte jag annars hade jag inte skrivit denna banöverklagan. Jag fattar att man inte kan köra utan ett däck . Men vi rpade på krocken osv så det rpade vi på och jag hoppas jag kan bli unbannad eftersom detta va felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa jag har haft några men dom har varit mest lall när jag började men har inte haft en ban på ungefär 4 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa kanske lagat bilen på motern så den här buggen inte skulle ha hänt och blivit ett missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att laga oftare kanske jag vet inte riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka