Antagen mr.cs | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: mr.cs

Ange ditt födelsedatum 4 April 2007

Varför ska just du bli staff? Min åsikt är att jag ska bli straff eftersom jag har bra erfarenheter och jag är säker p mina beslut. Men om nån vill snacka om mitt beslut så är jag öppen för att göra det. Jag kan ta kritik och ta åt mig om det är nått ja kan förbättra men om nån kommer in o kallar en typ ho.unge varför ska jag bry mig. Alla jobbar på sitt sätt så länge man jobbat på rätt sätt så är de o köra på. Jag tycker även att jag borde bli straff för jag är social jag är nt rädd för o prata me andra i straff teamet samt inte i support eller i ärende. Jag står för min sak vill nån snacka om de då gör vi det så kanske är det jag som har fel. Alla kan göra fel. Jag har ju varit straff 2 ggr innan så jag vet hur detta funkar och jag märker när folk ljuger. Samt ett beslut ska aldrig tas utan klipp eller logs måste finnas en anledning samt. Logs ljuger inte . Jag kan mycket inom donation,support,jobb, de är områden jag hade förra gången då jag lärde mig väldigt mycket. Finns många bra staffs och jag ser mig själv va en bra del i straff teamet för jag kan lätt komma överens med folk. Samt har ingen hybris som ja vet folk har haft i straff teamet. Bara för jag är helper äger ja nt servern. Finns mycket mer att säga

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker mycket fungerar på unive men de finns alltid saker att fixa om man tittar närmare så är det alltid. Går alltid o hitta nån bugg eller nått man kan utveckla bättre för en bättre rp inlevelse. Man vill ju att de ska va som i verkligheten men man ska även tänka på att de ska va kul och att de är ett spel det är inte verkligheten. Alla som spelar på unive vill ju ha ett utvecklat fett system för allt som unive kan fixa/ har fixat och det går att utveckla mer för att alla ska få ha kul.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sättet att lösa ett problem som man inte vet men man vet kan fixas går genom att man t.ex. speccar som vanligt och om man hittar tar man tag i problemet inget vänta då blir de aldrig av. Man ska stå för sin åsikt o ta tag i de för att få igenom det. Allt går att utveckla det är bara att man ska göra det på rätt sätt. Ha bra kommunikation med andra i teamet behövs också för att de ska bli bra. Så man kan samarbeta med problem då blir det som bäst. En åsikt kan göra mycket men flera åsikter gör mera. + utveckling blir bättre när folk hjälps åt för alla har olika åsikter av utveckling

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalitet är väldigt viktigt för att visa att man inte är någon lallare. Man ska visa att man står för de man säger men detta måste gå under att man kan ta kritik för man kan inte ta ett beslut sen om nån kommer me en annan sak o säga och inte lyssna. Man ska alltid lyssna på motpartens argument och ibland är det en själv som har fel och då ska man ta sig en läxa att de kan bli fel ibland och då äre bara att säga att de blev ett missförstånd man ska stå för de man gjort. Samt att inte gå runt o ba korrupt de är långt ifrån att vara professionell. Man ska göra sitt arbete bra och hjälpa Sverker så mycket som de går. Samt lägga ner tid inte så hära 30 min om dag man ska lägga all tid man kan på det max rpa 1 Tim om dagen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privatliv är inte så mycket där jag hoppat av gymnasiet jobbar hemifrån 1 Tim per dag ungefär sen resten går mest till rp måste ju käka ibland o sånt men de räknas ju inte . 1 timme på rp allt annat på straff arbete. Är man staff då ska man lägga tid på det. Ingen mening att vara det om man inte hjälper servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 3,5 år pausat ibland men alltid sagt unive är bäst

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff 2 ggr innan men detta va när jag gick i skolan så jag hade inte lika mycket tid men nu har jag väldigt mycket tid över och jag vet att jag kan hjälpa unive me min medverkan. Jag kommer lägga ner mycket tid och gör allt för att hjälpa serverns rp och att få medlemmar att känna sig trygga. Folk ska inte vara rädda för folk på unive alla ska va trygga o få ha kul så länge man följer reglerna. Jag vet även hur man är sträng på rätt sätt man ska va sträng fast trevlig o stå för sitt beslut men även va rolig och skön i 80 % av gångerna

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba i allt men mest de jag är intresserad av😋

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka