Nekad Mr Crab | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrcrab_07

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Englund

Ditt discordnamn: MrCrab#6933

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag kommer att vara aktiv ofta samt att bidra till en bättre stämning på servern. Jag vill testa något nytt och är alltid extra engagerad i de saker som intreserar mig t.ex att vara staff. Jag är dessutom väldigt social och komunikativ som gör mig till en utmärkt staff att hjälpa i scenarion och andra rp spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns många personer som fuskar och som bryter mot regler inom unive som många staff inte ser. Detta vill jag förminska att ska kunna ske. Samt att vissa saker t.ex hur du importerar och vad det första steget är att göra när du är ny på rp. Detta hade jag t.ex svårt i början när jag började spela rp och fick därför hoppa på support väldigt ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? första problemet löser vi genom att vara mer aktiva på servern och raka med att regelbrott inte får begås eller hoppa över de minsta sakerna. Det andra problemet löser vi t.ex genom att göra små Youtube videos i olika steg hur man börjar tjäna pengar t.ex osv t.ex så som regelvideon va när man började spela på unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att inte skämta en massa med server spelare samt inte göra jobbet halvdant utan att man är rakt på sak och visar respekt till andra spelare samt förklara för dem vad de t.ex gjort fel eller ska göra. Samt att man håller en bra ton och hjälper till så mycket som man kan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privata liv är viktigt för mig men jag får en hel del extra tid över och därför kommer jag att fokusera mest på staff och sen RP så t.ex att jag har 3h extra tid och använder då 2-3h att utföra staff arbete och ca 1h till att köra RP.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive i mitten av december (18 dec) 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men jag vill gärna lära mig och söker därför detta ansvaret/ jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså just nu känner jag mig lite osäker på att jobba inom kriminell då jag själv inte är krim i RP och har därför inget riktigt öga vad som är rätt där samt om olika gäng och hur saker funkar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka