Nekad Mr. Cool | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbiZhapo

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 27 December 2007

Vad heter du på discord? Abi Zhapo#4022

Ditt Hex-ID 1100001492454d4

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte :)

Vilken ped ansöker du för? Gangster eftersom jag rpar som gäng krim på servern.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Abi, 22 år gammal ingen familj på papper men i blodet har han sina bröder och systrar(sitt gäng). Abi hade en ganska så skärrad uppväxt då han levde i mycket skit, knark, rån osv. Abi bodde i en förort där det pågick mycket kriminalitet vilket Abi hakade på och blev en del av det kriminella nätverket i förorten. Abi flyttade till Unive city efter att hans mamma hade dött i överdos, Abi började då äta mycket skit och gömma sig från sina gamla fiender som hade kommit för att leta efter honom då han var skyldig dem pengar. Abi var väldigt ensam under de första åren i Unive city. Efter ett par år träffade Abi, A.Z och Kalle Olsson som blev 2 väldigt goda vänner till Abi, A.Z och Kalle visade Abi en väg ut ur det djupa hålet Abi hade grävt in sig i (Psykisk). Abi, A.Z och Kalle började göra lite dumheter här och där. Abi gick till slut med i ett gäng som gick under namnet Narcos där Kalle var boss. Abi stannade i ett par veckor för att tillslut lämna och gå sin egna väg. Tills han en dag får ett samtal från Kalle att de måste träffas. Så de möts upp och där står Kalle med Sicilianksa Maffian tröja i handen, Abi säger ingenting utan tar emot den från Kalle och sätter på sig den, nu krigar de med varandra tills döden skiljer de åt.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? På så sätt att jag tänker väldigt olika jämfört med andra i kriminell rp, på så sätt som scenarion, vänskap, affärer osv och försöker göra allt så verkligt som möjligt. Håller mig till reglerna och försöker alltid utveckla min rp så att den ska bli så hög och bra som möjligt.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped då jag känner att det kan utveckla min karaktärs rp enormt genom att många känner Abi ingame och då ifall att jag har en Gansgter ped vilket jag ansöker till skulle hjälpa mycket att bli igenkänd eftersom att min gubbe är invandrare och peden jag ansöker till är också invandraretyp där är Abi, samt vill jag ha ped då det känns som nästa steg i mitt rp mål att utveckla Abi på det sättet då jag har rpat med Abi i snart 4 månader tror jag.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min ped är att utveckla mitt rollspel med nästa nivå då det känns som att folk kommer förstå min karaktär bättre, att jag kommer bli mer igenkänd då jag redan har ett lustigt namn som är Abi Zhapo vilket jag tycker är lite ovanligt och konstigt och jag tänker med ped kommer jag kunna utveckla Abi inom hans liv och framtiden.

Senast ändrad:
+rep han verkar vara en bra rpare och skulle varit roligt och rpa med han och hans ped

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka