Accepterad MR.COCA-COLA | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? MR.COCA-COLA#3773

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Osman alibaba och när han var 15 flyttade han till Sverige där han kom in i kriminalitet väldigt fort han tjänade bra med pengar och när han var 20 år så la han kriminaliteten bakom sig för att han fått en massa hot och han flyttade till staden fristaden som då var en lugn stad där han letade jobb en dag så fick han ett samtal om att han skulle bli chef på Falck då han hade lite erfarenheter sen han var liten i hemlandet det gick bra och allt men han tröttnade på det jobbet och när han var 22år så flyttade han till staden contex där han blev en maffia boss gänget stängdes ner och Osman flyttade till staden unive där han ska fortsätta sitt kriminella liv. Hans intressen är att lagga bilar och han gillar bilar väldigt mycket och han är väldigt empatisk av sig och är väldigt hjälpsam han är också väldigt social och gillar haffa guzzar på fritiden så chillar han med sin lillebrorsa abdi som nyss flyttat in i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och en hög rp nivå jag kan också bidra med att inte lalla eller något annat och följa reglerna jag kommer också bidra med en underhållande och social rp och mycket mer för servern ska bli så bra så möjligt och så roligt som möjligt att rpa på unive och jag kan också bidra med bra och roliga scenarion för alla och jag tycker denna servern förtjänar en bra rp med allt slit som alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda motpartrarna ska vinna i ett scenario och så inte bara motparten vinner hela tiden och det andra förlorar och det blir en tråkig rp och man ska spela för att det ska bli rolig rp för alla i scenariot ock så social och seriös rp som möjligt

Hur hittade du Unive? Det är en känd server

Tillbaka