Nekad MR.COCA-COLA | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? jack

Vad heter du på discord? MR.COCA-COLA#3773

Hur gammal är du? 12 år

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 veckor snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jobbet står ganska stilla just nu så jag kommer fersöka göra mitt bästa för att jobbet ska komma ingång jag kommer anställa dom som jag tycker kan mycket om jobbet och som vet vad han ska göra och jag kommer också vara sträng med att arbetarna sköter sig och inte är korrupta kommer också vara väldigt noga med att alla anställda är aktiva och om dom inte är det blir dom sparkade jag kommer också försöka hitta en biträdande och pa som kan mycket om jobbet och som också jag känner kan hjäpa till med att tex ta interjuver jag kommer också bidra med laglig körning i trafiken och jag vill verkligen att tex marja lisa ska kunna känna att om det är bråk så hjälper vi till med att styra upp det. jag har också jobbat på securitas innan och jag kommer hålla i tazer utbildningar så mina arbetare inte sköter den på fel sätt i situationer och har en massa ideer för att jobbet ska bli ett så roligt jobb som möjligt för alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har ju jobbat på securitas innan så jag vet hur man ska sköta det och jag kan hålla en laglig körning jag har också varit chef på andra jobb så jag vet hur chef menyerna funkar och allt sånt jag vet också bra frågor att ställa på en interjuv och jag vet hr en tazer utbildning ska gå till jag vet också hur man sköter sig jag har också varit polis så jag vet vad jag håller på med och allt sånt jag vet också hur man är en bra chef som att ta interjuver hjälpa till om nån behöver hjälp och a jag vill jätte gärna bli chef för att starta upp ett nytt och bra securitas så det blir mycket roligare att arbeta där

Hur ofta kommer du vara inne? minst 5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka