Nekad MR.COCA-COLA | Beslut Överklagan [Reapzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.mr.cocacola

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad för typ av beslut gäller det? 8 ingame samt krim poäng

Vem/vilka tog beslutet? reapzy

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att reapzy ansåg att jag bröt mot fear rp jag tycker själv att jag kan förstå de men samtidigt inte för jag själv håller med om att man inte ska köra om en person står framför ditt fordon och riktar men jag uppfatta i denna situation att han stod mer på sidan av min bil och jag hade stor yta och möjlighet att snabbt köra iväg för att undvika bli skjuten eller skadas på andra sätt och jag anser själv att irl om nån riktar på än och man har möjlighet att åka så åker man men om han hade ståt framför motorhuven så att de inte fanns en fri väg framåt att köra med bilen så hade jag 110% förstått att de är ett regelbrott för då tar de alldeles för lång tid för mig att backa samt jag kan inte heller kan köra på personen om han står framför mig för de blir också fel utan då hade jag självfallet hoppat ur bilen med händerna i luften. jag kan förstå reapzys beslut eftersom de var på millimetern med att avgöra om personen stod framför och täckte min väg eller om han stod mer bredvid men jag skulle ändå säga att jag anser på klippet att han står mer vid sidan ungefär vid mitt däck och riktar. Men jag förstår ju samtidigt ändå att de var fel men jag skulle gärna velat få en ny "chans" eller va man nu ska säga för jag viil bidra med en bra och rolig rp och som jag sa var de svårt att avgöra om han var framför bilen eller mer vid sidan och de var därför jag valde att köra för jag såg en stor yta för mig och en stor chans att köra iväg och överleva.

Hur är beslutet felaktigt? jag skulle väl inte säga att de är helt felaktigt eller vad man ska säga utan jag skulle säga de är lite 50/50 de är svårt i detta läget att avgöra tycker iallfall jag om han var framför eller mer vid sidan men i slutändan är de ju självfallet reapzys bedömning av situationen som spelar roll. Så jag skulle inte säga att jag tycker de är helt felaktigt och att reapzy gjorde fel beslut utan snarare att jag kan förstå hur reapzy bedömde situationen utifrån bevismatrialet men jag hade gärna velat ha mina poäng bortagna men jag förstår samtidigt om reapzy väljer att neka de för de är hans bedömning av klippet som spelar roll och om han nekar detta så får jag tänka mig för med detta i framtiden och hoppa ut med händerna i luften även om jag kanske ser en väg ut från situationen för de är inte hela världen att förlora ett vapen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/na16L26QdMEjgkMeR?invite=cr-MSxVUXIsODE0OTExNTQ

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka