Nekad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? mr cocacola

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-22 143641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att zem valde att banna mig eftersom han speccade mig och såg att jag fear rpade och hade klara bevis och jag respekterar zems beslut till 110% då det jag gjorde inte var okej och jag ska inte göra om det igen detta lovar jag då det var riktigt dumt av mig för jag skulle bara tagit upp händerna och låtit dem kidnappa mig eller vad det hade tänkt göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag och mina kompisar åkte runt på västra motorväggen där vi skulle hjälpa våt gäng i skottlossningen sedan kommer då o,block som vi också har gängkrig med och då börjar vi jaga dem sedan kör vi in i stan och jagar dem där ett tag sedan åker de till ett parkeringshus skulle man kunna kalla det min kompis som var förare blev skjuten och då åkte vi rakt in i en vägg sedan satt jag där och dem var långt borta där dem hade hoppat ut jag trodde då att de trodde att jag också var död men sedan ser jag att de börjar närma sig mot mig jag försköker få upp mitt vapen när jag sitter i bilen men jag får inte upp vapnet och sedan fick jag upp vapnet och mitt vapen började skjuta exakt när en av personerna sa "ut ur bilen" villket gjorde att de blev fear rp detta var inte tanken att skjuta han när han rikta utan jag försökte skjuta innan men jag förstår ändå att de var fear rp och det är inte okej och ska inte ske igen sedan så sa då zem att jag skulle komma krim support jag erkännde att de jag gjorde var fel och jag fick indragen krim och 3 dagars ban vilket jag respketerar och de var rätt av zem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel då jag inte tog upp händerna när de rikta utan jag borde bara kliva ur bilen med händerna i luften och ge upp men det gjorde jag inte och det var verkligen fel av mig och ska inte upprepas då jag vanligt vis försköker göra en rolig och bra rp men i detta falet gjorde jag fel och jag tycker zem gjorde rätt beslut för de är verkligen inte okej och jag förkännar de återgärder jag fick till 110%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många är gammalt men den senaste var ockå fear rp vilket också var dummt av mig och nu skedde det igen men nästa gång bir det annorlunda för jag har lärt mig nu att man kan inte alltid vinna ett scenario utan de blir inte alltid som man tänkt och detta kommer jag verkligen ta med mig när jag blivit unbannad och kommer till en liknande händelse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ge upp och kliva ur bilen och ta upp händerna och nästa gång kommer jag ta up händerna de lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig riktigt mycket av denna bannen och kommer itne upprepa detta en gång till då detta inte är okej alls och jag förstår varför zem valde att banna mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka