- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 1
Ban-referens
csvrja — FiveM, Permanent
Anledning: fuskare, silent hejdå
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →
Berätta vad som hände serverns anti cheat reagerade på att jag sköt mot en person och då såg de tydligen ut som att mina skott silent aima men jag fattar inte hur de kan ha gjort de för jag fuskar verkligen itne de som hände var att vi åkte upp i ett parkerings hus och de blev en skottlossning de stod folk från nedre våningen och sköt mot oss så jag stod där och höll och en annan grabb höll dem på den övre våningen då efter ett tag så märkte jag att de inte kom några från nedre våningen så jag tänkte hjälpa den andra grabben som satt bakom vår bil och tog skydd. då rulla jag ut för att flytta mig till bilen för att ta skydd och då sköt jag rakt upp där jag trodde de stod för att ha chans att kanske träffa nån men de var lungt för ingen stod där vad jag kunde se och ingen sköt förutom jag men jag såg inte någon så där uppe så jag träffade ingen sedan tog jag skydd bakom bilen då kom några bakom oss och döda oss och jag tror då att när jag sköt för att täcka mgi själv så de skulle bli mindre chans att bli träffad av dem där uppe så gick mina skott kosntigt tydligen enligt anti cheatet och då tog de ett klipp antar jag och skickade de i staff dcen för den misstänkte mig för silent aim och alla staffs jag pratat med säger att de ser otroligt konstigt ut men jag vet inte äns vad jag gjorde för jag såg inte en ända person och träffade ingen med mina skott så de är skit konstigt. Men staffsen får jätte gärna pc checka mig för blev aldrig de och fick aldrig prata i support men fattar väl ändå varför hedgehog bara banna mig direkt för de såg säkert för grovt ut på klippet även fast jag inte gjorde nåt och sedan fattar ju varför han drog alla mina roller direkt för jag vet ju att server ser hårt på folk som fuskar men som sakt jag fuskar inte och hoppas ni kan tro mig men fattar ju om ni inte tror mig men ber er ni msåte lita på mig. Detta är till hedgehog de kanske ser konstigt ut jag vet inte har inte fått se klippet själv men jag lovar jag fuskar inte ni får tro vad ni vill men jag lovar på allt jag har att jag inte har fuskat och jag hoppas verkligen att ni kan tro mig för är oskyldig. Och vill verklgien bli unbanand för jag har inte gjort nåt men som sakt ni får tro vad ni vill men de är detta som är sanningen och ni kan se också på de klippet att jag rulla ut och sköt och allt men ni avgör om ni tycker jag borde få tillbaka roller och dem men har inte fuskat i allafall jag svär på min mamma. Och jag fattar om hedgehog inte tror mig för kan tänkta mig att de brukar låta så här när fok blivit bannade för fusk men ni måste tror mig har inte kört med de och vill verkligen ha unban så jag kan ha en rolig och unik rp med mina vänner nu under sommarlovet. Och ni tror mig säkert inte för klippet visadse säkert nåt brutalt som såg skit mycket ut som silent aim men jag svär jag har inte silent aim och jag vill verklgien spela på servern och ha roligt så snälla lita på mig när jag säger att jag inte fuskade och ni tror säkert jag ljuger för de antar jag alla som är bannad för fusk säger men snälla lita på mig jag kör inte med fusk om ni inte ror mig kan ni pc checka och allt de ingen fara. Sen var de skit många pers inne på servern och servern brukar lagga mycket så kan varit att de lagat mycket så att jag vet inte att jag typ sköt mot nån som stod nån stans och skit men vet itne de bara som jag spekulerar att orskaken kan vara att de såg ut som de gjorde.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ska jag vara ärlig vet jag inte om jag kan ta ansvar för min ban för jag hade inget fusk och körde inte med silent aim. De kanske såg konstigt ut för staffsen och de ledde till att de trodde jag hade silent aim men jag kan svära på allt jag har att jag inte körde med silent aim. Jag skulle aldrig göra de då jag tycker man ska spela rätt visst och inte använda fusk för fördelar i servern. Jag vet faktiskt inte heller hur de såg ut då jag frågade om klippet med hedgehog svara bara med att jag inte skulle få de. jag frågade också om jag kunde få prata med han om de i support för jag ville veta varför han banna och jag ville förklarar hur allt var från min sida och för att erbjuda att han kan pc checka mig men han sa nej till de med. jag har varit bannad väldigt länge nu och vill få en till chans att spela på servern och göra roliga och unika sceanrion med rolig rp.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har inte lärt mig jätte mycket om jag ska vara ärlig eftersom jag anser att bannen är felaktig. Men de jag kan göra annorlunda är väl att liksom spela som jag gjorde innan jag blev bannad på servern liksom bidra med bra rp,skapa roliga sceanarion för båda parter och bara spela för att ha de kul.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans för jag är en väldigt kunnig spelare som kört länge på unive och bidragit till en bra och rolig rp. jag har gjort många roliga scenarion och gjort allt för serverns bästa och de är det jag vill uppnå nu i framtiden på servern om jag blir unbannad. jag vill köra som jag alltid gjort som tex ha de kul med vänner,lära känna nya människor både ingame men också i communityt, bidra med bra och social rp samt att skapa roliga scenarion för alla parter. jag gillar själv inte fuskare och ser jag nåt bryta mot reglerna och tex fuskar hoppar jag support direkt för jag tycker de är extremt tråkigt med folk som fuskar och förstör bara för att ha fördelar och ha de enklare att vinna scenarion eller annat. jag saknar verkligen dom gamla tiderna på unive och vill verkligen uppleva de igen och bara ha de riktigt kul så snälla ge mig en till chans för jag kommer visa hur man skapar roliga scenarion,minnen och rp på servern. Och jag vill verkligen visa att jag gör allt för serverns bästa
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja