Nekad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? MR.COCA-COLA#3773

Vem var det som bannade dig? kallstrom

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-25 143316.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo då dom trodde jag combat loggade men det var mitt spel som kraschade och jag gick in på senaste position så jag ser inte att jag combat loggat direkt men jag kan förstår om staffs tycker att det ser ut som jag combat loggade och dom säger att jag spawn menu när jag dött men för det första gjorde jag inte det och fö det andra så var det rdm då det personerna som skjöt mig inte jag visste vilka det var och jag hade inga konflikter med dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit kidnappad av en grabb vi stog och diskuterade då jag hade kidnappat honom innan hur han kom ihåg mig vet jag inte då jag var maskerad under kidnappningen på han och var maskerad när han kidnappade mig sen när vi stog dä så kommer det några bara och skjuter mig i huvudet utan någon anledning (rdm) sen så fick jag ress av någon för det ´var ju rdm sen så åkte jag runt lite och sånt sen så blev jag vdmad av nån som inte kunde bete sig på torget mitt spel kraschade lite efter händelsen och jag spawnade torget igen när jag kom in sen så fick jag ress för det och bara åkte runt och chilla sen hoppade jag support och blev av med krim och medlem då dom trodde jag gjorde något fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt då jag blev rdmad av en kille och sen blev ressad och sen liksom blev vdmad och spawnade torget så jag ser ju inget fel jag gjort men det kanske ser annorlunda ut för staffsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg vad jag gjort men jag har aldrig gjort något fel efter det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo kanske förklarat för killen vad som hänt så han kanske förstår bättre jag vet inte faktisk vad man ska göra i såna läggen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo det jag kommer göra annorlunda är kanske det att ta kontakt med personen något annat jag kan göra annorlunda kommer jag inte på men jag har lärt mig av min ban och om ni unbannar mig kommer jag göra annorlunda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka