Nekad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? mr cocacola

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-01 170839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde banna mig för att jag inte rpade på skador samt rikta på poliser och de kan jag inte neka till att jag inte gjorde de för jag gjorde de och devar väldigt dummt av mig men jag rpa inte på skador för att polisen pitta så då reagerade jag istället på de och sa till mina kompisar "va gör polisen" eftersom poliserna pitta sedan så jagade de ju oss de pitta oss vår bil gick sönder så vi beslöt oss för att gå ut och rikta på poliserna medans en av våra lagade bilen sedan när han hade lagat så drog vi där ifrån och de var fel av oss att göra de förstod jag sedan i support men inte riktigt i stunden men jag fattar att de är suntförnuft nu i efterhand att rikta på poliser på öppen gata och jag kommer inte upprepa detta fr de var verkligen fel av mig att göra speciellt som sv för som sv ska man föregå med gott exempel .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var så att molasses hade skjutit mot oss lite och hetsat sedan så kom de utanför vårt hus vi börja rikta på dem de hoppa ur bilen sedan när vårat gäng hade kidnappat dem så drog vi sedan då såg vi att polisen kom efter oss sedan stannade dem oss sedan så åkte en olis bil framför oss för att boxa oss då körde vi iväg sedan jaga dem oss sedan d synca en polis oss vi rpade inte så mycket på skadorna och börja köra iväg strax efter pitta han 2 gånger igen men då var de inte d sync sedan åkte vi igen och då pitta de igen då gick vår bil sönder sedan hoppa vi ut och rikta på dem medans en av oss lagade sedan så drog vi när den var lagad sedan kom polisen ditt för dem vi ritka på skicka överfalssalarm men de hoppa ut och sköt mot vår bil så de kom inte efter oss sedan efter de åkte vi bara runt helt vanligt sedan quita och gick ut och körde lite fotboll och sånt sedan kom jag ig igen och då bad jaakoob mig att komma support sedan snacka vi där jag erkännde att de var fel sedan fick jag ban och jag ngrar mig riktigt mycket för de jag gjorde var väldigt dummt och ska inte upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel till 110% och jag ångrar mig så himla mycket för de var väldigt onödigt då jag istället kunde ta upp händerna och ge upp för man behöver inte alltid vinna scenarion så de var väldigt dummt av mig och jag kommer inte göra om de då jag egentligen vet bättre och jag vill jätte gärna bli unbannad för att jag ska iväg om nån dag och villl hinna spela lite innan skolan börjar samt så vill jag visa staffsaen att jag har lärt mig och att jga kan rpa bra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg då jag inte blivit banad på över 3 månader då jag är en grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på skador då jag bruka de men jag blev så arg när de håll på att pitta sedan kunde jag istället för att rikta på polisen gavt upp och helt enkelt gjort ett roligt sceanrio för polisen också för nu i efterhand när jag tänkt över de så ångrar jag mig så otroligt mycket eftersom de jag gjorde verkligen var fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut de har jag verkligen och som sagt jag ångrar mig så himla mycket de var väldigt dumt av mig och om jag blir unbannad kommer jag istället rpa på skaodr i sådana lägen då jag brukar göra de samt att ge upp istället för att rikta på dem för då hade de blivit ett roligt scenario för polisen också och jag ångrar verkligen de jag gjorde och de var verkligen fel och de kommer inte upprepas igen de lovar jag för egentligen vet jag bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka