Nekad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? mr cocacola

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-09 001110.pngSkärmbild 2025-07-09 001522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de valde att banna mig för de trodde jag fuskad eoch använde mig av tredje parts mjukvaror men jag gjorde itne de. De som hände var att anti cheatet reagerade på när jag sköt mot några i ett parkeringshus men jag såg itne dem jag sköt utan jag sköt bara för att ha en chans att kanske träffa dessa personer om de skulle springa ut och skjuta mot mig men de gjorde de inte men tydligen gick mina skott snätt som silent aim bruakr göra men jag vet inte hur de kan göra de då jag inte fuskar men jag fattar ju om hedgehog tror jag fuskar om anti cheatet reagerar på de och skickar ett klipp på händelsen men ajg vet inte hur de såg ut för har itne fått ta del utav klippet så vet inte hur de såg ut när jag sköt. men de ända jag vet är att ja ginte fuskar för jag vill köra rättvisst mot folk på servern och tycker de skit tråkigt när folk sitter och fuskar för tycker mans ka köra rättvisst och inte ha massa fördelar i ett scenario utan man ska spela rättvisst som precis alla andra ska göra på servern för då blir de roligare rp på servern när alla spelare kör rättvisst och jag fattar ju ändå lite varför han banna mig för de såg säkert konstigt ut på klippet jag vet inte själv då jag inte fick se de men jag lovar jag fuskar inte och ni tror säkert itne mig för jag kan tänka mig att alla personer som ni bannat för fusk säger samma sak men jag lovar och svär på allt jag har att jag inte fuskat på servern och kommer aldrig göra detta för tycker de är så pinsamt att man inte kan köra rättvisst på en server utan istället förstöra för alla på servern. Men oavsett om dennna överklagan blir godkänd eller itne så vill jag att ni ska veta att jag inte fuskar men ni får välja om ni tror mig eller inte men har inte fuskat iallafall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. serverns anti cheat reagerade på att jag sköt mot en person och då såg de tydligen ut som att mina skott silent aima men jag fattar inte hur de kan ha gjort de för jag fuskar verkligen itne de som hände var att vi åkte upp i ett parkerings hus och de blev en skottlossning de stod folk från nedre våningen och sköt mot oss så jag stod där och höll och en annan grabb höll dem på den övre våningen då efter ett tag så märkte jag att de inte kom några från nedre våningen så jag tänkte hjälpa den andra grabben som satt bakom vår bil och tog skydd. då rulla jag ut för att flytta mig till bilen för att ta skydd och då sköt jag rakt upp där jag trodde de stod för att ha chans att kanske träffa nån men de var lungt för ingen stod där vad jag kunde se och ingen sköt förutom jag men jag såg inte någon så där uppe så jag träffade ingen sedan tog jag skydd bakom bilen då kom några bakom oss och döda oss och jag tror då att när jag sköt för att täcka mgi själv så de skulle bli mindre chans att bli träffad av dem där uppe så gick mina skott kosntigt tydligen enligt anti cheatet och då tog de ett klipp antar jag och skickade de i staff dcen för den misstänkte mig för silent aim och alla staffs jag pratat med säger att de ser otroligt konstigt ut men jag vet inte äns vad jag gjorde för jag såg inte en ända person och träffade ingen med mina skott så de är skit konstigt. Men staffsen får jätte gärna pc checka mig för blev aldrig de och fick aldrig prata i support men fattar väl ändå varför hedgehog bara banna mig direkt för de såg säkert för grovt ut på klippet även fast jag inte gjorde nåt och sedan fattar ju varför han drog alla mina roller direkt för jag vet ju att server ser hårt på folk som fuskar men som sakt jag fuskar inte och hoppas ni kan tro mig men fattar ju om ni inte tror mig men ber er ni msåte lita på mig. Detta är till hedgehog de kanske ser konstigt ut jag vet inte har inte fått se klippet själv men jag lovar jag fuskar inte ni får tro vad ni vill men jag lovar på allt jag har att jag inte har fuskat och jag hoppas verkligen att ni kan tro mig för är oskyldig. Och vill verklgien bli unbanand för jag har inte gjort nåt men som sakt ni får tro vad ni vill men de är detta som är sanningen och ni kan se också på de klippet att jag rulla ut och sköt och allt men ni avgör om ni tycker jag borde få tillbaka roller och dem men har inte fuskat i allafall jag svär på min mamma. Och jag fattar om hedgehog inte tror mig för kan tänkta mig att de brukar låta så här när fok blivit bannade för fusk men ni måste tror mig har inte kört med de och vill verkligen ha unban så jag kan ha en rolig och unik rp med mina vänner nu under sommarlovet. Och ni tror mig säkert inte för klippet visadse säkert nåt brutalt som såg skit mycket ut som silent aim men jag svär jag har inte silent aim och jag vill verklgien spela på servern och ha roligt så snälla lita på mig när jag säger att jag inte fuskade och ni tror säkert jag ljuger för de antar jag alla som är bannad för fusk säger men snälla lita på mig jag kör inte med fusk om ni inte ror mig kan ni pc checka och allt de ingen fara. Sen var de skit många pers inne på servern och servern brukar lagga mycket så kan varit att de lagat mycket så att jag vet inte att jag typ sköt mot nån som stod nån stans och skit men vet itne de bara som jag spekulerar att orskaken kan vara att de såg ut som de gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en felaktig ban tycker jag då jag inte fuskat på servern. de såg säkert jätte konstigt ut men jag lovar och svär på allt jag har att jag inte har kört på servern med fusk och kommer aldrig göra för jag tycker man ska köra rättvisst på servern och göra roliga och unika scenarion för alla parter i scenariot och göra en rolig rp på servern och de är raka motsatsen tycker jag om man nu sitter med fusk på servern. Och jag hoppas verklgien ni kan tro mig för jag fuskar inte och de vill jag verklgien att ni ska förstå för vill så gärna köra på servern igen med mina vänner och ha en rolig rp. Och jag fattar varför hedgehog banna mig direkt för de såg säkert skit kosntigt ut på klippet men jag vet som sakt inte men jag vet iallafall att jag inte fuskar och ni får jätte gärna pc checka mig och allt för har itne inte kört men fusk och de hoppas jag ni kan tro på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg men har iallfall tagit lärdom av dem och inte gjort om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte riktgt jag kanske inte hade behövt skjuta överallt för att få en chans att döda mina fiender som jag inte visste om de stod där uppe eller itne för såg ingen. Annars vet jag itne vad jag kunnat göra annorlunda för har itne fuskat och de lovar jag och svär på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet itne ritkgt de väl isåfall att inte kanske skjtua så där helt random och hoppas på att jag fick nån jag vet itne riktigt mend e väl typ de för att itne anti cheat ska misstänka en oskydlig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka