Accepterad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? MR.COCA-COLA#3773

Vem var det som bannade dig? Geth

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-11 134217.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag gjorde ju ingen bugg så drt var ju fel att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag plockade kemikalier eller vad man ska säga sen när jag skulle köra och göra det till lsa så blev jag bannad för någon typ bugg abuse som jag inte gjorde ens för det var en massa folk som gjorde typ så här att dom la sig ner när dom börjat plocka kemikalier så jag gjorde också det och sen blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker lite både och men jag tycker det var felaktig för att ingen blev bannad som ggjorde så men jag blev det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo jag har blivit bannad två gånger men första kommer jag inte ihåg men kommer ihåg att jag blev bannad andra gången för jag sökte igenom en person med handfängsel som jag egenligen skulle lyfta med råkade trycka fel så jag sökte igenom personen men egentligen skulle jag bära lyfta personen och jag har inte tagit lär dom av det då det var en missclik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort som dom andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo jag kommer aldrig göra om det och om någon gör det hade jag reportat dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka