Accepterad MR.COCA-COLA | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jackebacke1123/

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad är din discord tagg? mr.coca_cola

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 192211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte då jag var i en lalig miljö då mina kompisar gick och slog varandra och mig med fast det var bara 1 som slog mig och han kom från ingen stans och börja slå slag och fortsatt hela tiden och sen satt han och började slå en till grabb i mitt gäng och jag skrev i ooc chatten "sluta lalla" men det forsatt bara att slå varandra samt mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och så kom två grabbar i mitt gäng och min vice boss i gänget börjar gå och slå mig och sedan börjar slå han andra grabben och sedan säger jag "bete dig" men han fortsätter och sedan skriver jag "sluta lalla" i ooc chatten sedan så kommer bubblegum och bannar mig och de två andra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag aldrig slog tillbaka eller gjorde ågot som var lalligt utan jag sa sluta lalla för liksom då får vi återgärder och det blir ingen bra rp och det är verkligen inte okej de dem gjorde men förstår om tex bubblegum inte såg att jag inte gjorde något utan kanske kom och såg att en av dem slog mig och då kan jag fata om han också trodde att jag var inblandad i detta lall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. komme inte ihåg men har tagit lärdom av dem och inte gjort om de t

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte kanske skrivit en report så staffs kunde komma och ta återgärder på dem om inte bubblegum nu hade speccat

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte då den var felaktig men kommer inte göra något liknande om det händer igen utan kommer skriva en report om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka