Inaktuell MR.COCA-COLA | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: MR.COCA-COLA#3773

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? För att de skrev ut att dom söker och För att jag har tidigare erfarenheter inom att vara staff jag kan tex sköta support ärende bra om det kanske är många som pratar så får man be dom prata en i taget och om de ej lyssnar då mutar jag dom så en får prata och sen unmutar den andra så den får svara och säga sitt jag är också väldigt aktiv och kommer hjälpa så många som helst jag är väldigt mogen och kan många commands och jag är ingen staff som staff abusar och lite exempel på staff abuse är att reviva sig själv efter ett scenario men också att ha toggleid/togglename på i ett skott scenario då det blir fusk och mycket mer jag är en väldigt seriös person och väldigt glad och gillar att hjälpa folk men också väldigt ansvarstagande och det är verkligen inte okej att banna någon i ett scenario och jag vill bli staff för att hålla servern skyddad mot folk som bara är där för förstöra men vill också bli staff för att underlätta för alla andra staffs och om nån skulle bryta mot en regel så hade jag bannat dom direkt eller kanske be dom hoppa support och då blir det konsekvenser och det gör jag för det mesta för att alla på servern inte ska uppleva unive som en lalig server utan en seriös server med en hög rp nivå och inget lall

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kanske 5 timmar om dagen och kanske 2 eller 3 timmar av dom är staff arbete resten är rp

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i februari

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag då jag varit det tidigare på andra serverar och kan många staff commandon som /dv=gör så att en bil försvinner /revive=återuppliva en person /skin= menyn som gör att du kan skapa din karaktär /togglename= så att du ser spelaren namn och id /Noclip gör så att ingen spelare kan se dig /specc (id) för att specca en person /sqlban (id) (dagar) (anledning) /svban (id) (anledning) gör så att du bli bannad i 30min /sqlunban för att unbanna en spelare och kan mycket mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka