Inaktuell MR.COCA-COLA | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad heter du på discord? MR.COCA-COLA#3773

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Staffs har ju skrivit ut att dom söker så jag kände att varför inte bli medlemskaps ansvarig när det behövs. Jag är väldigt aktiv om dagarna och kommer lägga mycket tid på att ta interjuver och läsa ansökningar. Jag har varit medlemskaps ansvarig innan så jag har mycket erfarenhet inom att vara just medlemskaps ansvarig men har också varit staff på andra serverar så jag vet hur man bemöter folk bra.och jag känner att jag vill bli medlemskaps ansvarig för att ta så många interjuver och sånt så att så många som möjligt blir medlem på unive så dom kan utveckla deras rp och så att det blir roligare att spela på unive. Men jag vill också underlätta för staffsen så dom slipper tex ta interjuver så dom istället kan sköta viktigare saker som att banna folk som inte sköter sig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jo för nu till sommaren kommer det nog va väldigt många som vill bli medlem och då kommer jag finnas där och ta så mycket interjuver som möjligt jag kan också bemöta folk med respekt och är ungefär aktiv 5 timmar om dagen jag har somsakt också varit medlemskaps ansvarig innan och staff så jag vet hur man bemöter folk bra och allt sånt jag kommer ta så många interjuver som möjligt för serverns bästa och kommer bara ta in folk jag tycker är mogna för att rpa på unive

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med respekt,vara trevlig, så att man visar att unive och unive staffsen är mogna men också servern och jag kommer bemöta dom bra det kan jag lova.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hör rp nivå så att vi håller en bra rp på servern och då att jobben är väldigt aktiva så det finns hjälp att få av tex mekonomen sjukvården Securitas mm och dom kan ju också tjuvkoppla bilar sloss och annat som inte en icke medlem kan för det hade kanske gjort att icke medlemmar hade gjort kaos på servern vilket inte ska ske jag förstod inte frågan men hoppas jag svarade rätt endå

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå kunna skapa roliga scenarion för båda motparterna kunna följa reglerna kunna bidra med en rolig och seriös rp så det blir så roligt som möjligt på servern för att om detta inte sköts så blir det väldigt tråkigtför alla och kontakta en staff om nån gör fel och inte hänga på och också göra fel och bidra med social rp och vara kreativa och ja om allt detta sköts så är det perfekt men också göra så att jobben är aktiva

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Bemöta folk med respekt och mycket mer underlätta för staffsen så dom slipper fokusera på att läsa ansökningar så dom kan fokusera på att banna folk och annnat men också vara väldigt aktiv men också att jag själv håller en bra rp nivå på servern och social rp och vara väldigt noga med vem jag tycker faktiskt gjort en bra ansökan och utvecklad

Hur ser din aktivitetet ut? är i skolan till två sen så brukar jag vara med vänner ett tag sen spelar jag lite fotboll och sen rpar Sen är jag ungefär online 6 timmar om Dan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka