Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335977719/
Vad är ditt namn i verkligheten? max
Vad är ditt discord namn? barts lillebror #4421
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Hej Bosse Larsson är uppvuxen i en kriminälfamil där både hans föräldrar och sina två brödrar var kriminäla. Nu när hans äldsta bror har hamnat i fägelsätt är det hans tur att ta över rollen Han gillar att köra bil från polisen och röka en fett hålk med mina kompisar. Han är tuff på utsidan men svag där inne. Han gillar jack med ikke registrerade vapen. Hans störrsta dröm är att driva den största krimminella nätverket i hela världen. Han ska bli större än Pablo.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? om mina kompisar skulle beskriva mig så skulle dom säga att jag är en skön jävel som gillar att spela mycket. Jag kommer att bidra med ett roligare spelande för alla och förmodligen skappa ett nätvärk som polisen inte kan stoppa. Varför jag vill bli meddlem är för att jag har hört att ni har en bra plattform och vill spela med mina vänner och göra det lite roligare för anndra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som göt att jag är inteserad av just er beror på att att ni värkar ha en bra plattform där många sammlas och spelar på och har hört och fått bilden av att era admins är bra och gör ett bra jobb en sak som jag tycker är väldigt viktigt för ett roligare spel.
Hur hittade du Unive? Via kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre som en rollspelare för mitt drömmjob är att bli skådespelare där jag ser att jag kan få mycket erfarenhet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skappa en bättre plattform för alla som är lika intriserade som mig på rollspel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? max
Vad är ditt discord namn? barts lillebror #4421
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Hej Bosse Larsson är uppvuxen i en kriminälfamil där både hans föräldrar och sina två brödrar var kriminäla. Nu när hans äldsta bror har hamnat i fägelsätt är det hans tur att ta över rollen Han gillar att köra bil från polisen och röka en fett hålk med mina kompisar. Han är tuff på utsidan men svag där inne. Han gillar jack med ikke registrerade vapen. Hans störrsta dröm är att driva den största krimminella nätverket i hela världen. Han ska bli större än Pablo.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? om mina kompisar skulle beskriva mig så skulle dom säga att jag är en skön jävel som gillar att spela mycket. Jag kommer att bidra med ett roligare spelande för alla och förmodligen skappa ett nätvärk som polisen inte kan stoppa. Varför jag vill bli meddlem är för att jag har hört att ni har en bra plattform och vill spela med mina vänner och göra det lite roligare för anndra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som göt att jag är inteserad av just er beror på att att ni värkar ha en bra plattform där många sammlas och spelar på och har hört och fått bilden av att era admins är bra och gör ett bra jobb en sak som jag tycker är väldigt viktigt för ett roligare spel.
Hur hittade du Unive? Via kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre som en rollspelare för mitt drömmjob är att bli skådespelare där jag ser att jag kan få mycket erfarenhet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skappa en bättre plattform för alla som är lika intriserade som mig på rollspel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja