Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335977719/
Vad är ditt namn i verkligheten? max
Vad är ditt discord namn? Mr bruyne#4421
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008
Berätta om din karaktär. han hetter bosse larson han är 21 år gammal och har svart hår hans dröm jobb är att bli polis. han gillar att träna, vara sosial och har många väner. han gillar snaba bilar och snaba motorsycklar. när han var liten så hade han en bra har haft en bra uppvext med både en pappa och mamma närvarande. jag har en bror också som heyter max larson. jag har har haft en bästa kompis sen barndomen som hetter bengt karlson. han har ett körkort både b körkort och A1 körkort. bosse brukar vara seriös, rolig och har agritionsprpblem.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bi dra till ett bra community och ha ett bra och seriöst rp och göra serven betre och så att andre kan trivas och ha kul.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en av mina favorit streamer som heter COSMO_BT spelar på unive. och tyker att unive är en av sveriges bäste rp servrer. Unive är också en server med många oline varenda dag
Hur hittade du Unive? via stremern COSMO_BT. där jag tyckte att det såg roligt och intresant ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli mycket bättre med mitt rolspelande och blli mer seriös än vad jag redan är. efter som att om bli bättre på mitt rolspelande kommer det bli mycket roligare att köra och förr andre att köra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra unive till ett bätre community och själva serven. men det viktigaste är att alla har roligt och att vara så seriös som möligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? max
Vad är ditt discord namn? Mr bruyne#4421
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008
Berätta om din karaktär. han hetter bosse larson han är 21 år gammal och har svart hår hans dröm jobb är att bli polis. han gillar att träna, vara sosial och har många väner. han gillar snaba bilar och snaba motorsycklar. när han var liten så hade han en bra har haft en bra uppvext med både en pappa och mamma närvarande. jag har en bror också som heyter max larson. jag har har haft en bästa kompis sen barndomen som hetter bengt karlson. han har ett körkort både b körkort och A1 körkort. bosse brukar vara seriös, rolig och har agritionsprpblem.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bi dra till ett bra community och ha ett bra och seriöst rp och göra serven betre och så att andre kan trivas och ha kul.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en av mina favorit streamer som heter COSMO_BT spelar på unive. och tyker att unive är en av sveriges bäste rp servrer. Unive är också en server med många oline varenda dag
Hur hittade du Unive? via stremern COSMO_BT. där jag tyckte att det såg roligt och intresant ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli mycket bättre med mitt rolspelande och blli mer seriös än vad jag redan är. efter som att om bli bättre på mitt rolspelande kommer det bli mycket roligare att köra och förr andre att köra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra unive till ett bätre community och själva serven. men det viktigaste är att alla har roligt och att vara så seriös som möligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive.