Nekad Mr.Blob | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Blob

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840480673/

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? Blob#5593

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin lundqvist Född 2000.
Robin med sin stockholmaredialekt. Detta blir bättre RP då jag som knappt kommit in i puberteten kommer rpa som en 21 åring. Jack som kommer från ett samhälle med mycket pengar, som numera förlorat sina föräldrar. Inte direkt några pengar kvar men Robin har väldigt höga Ambitioner. Eget företag? Mekonom, polis? Till skillnad från andra är Robin mycket för pengar. Kärlek och vänner är solklart en viktig del men pengar och företag är viktigast. Robin har ett stort fotbollsintresse. Aik för evigt! Arsenall på sidan:) En kort sammanfattning om dessa två nämnda. Robin är väldigt framåt. Höga ambitioner med stora mål i sin jobb karaktär. Ett kontorsjobb hade inte varit Robin kopp av te då han lätt blir uttråkad. Men och andra sidan skulle polis vara ett bra jobb. Mycket att göra och så. Annars är Robin väldigt svag för personer som inte kan bete sig. Låg iq allt sånt där är ett väldigt jobbigt och frustrerande för Robin . Det var min lilla förklaring av Robin

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive av många anledningar. För det första är det jag helt chockad av det jag hört på Drobz twitch. Sh*t vad jag skaka när jag hörde hur bra denna servern är uppbyggd. Skulle kunna rabbla 150 saker som är bättre här än alla andra servrar i sverige. Går inte ens att jämföra med varandra. Jag har spelat MYCKET på unive. Jag var på biträdande chef på mekonomen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hört att det ska vara bra rp här. Såg även Drobz på twitch som körde på serven. Och att alla mina kompisar börjar spela på unive och de rekommenderar denna servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade unive sedan började jag spela det och sedan vänjade jag mig med unive och började spelade det oftare. Sedan blev det roligare och roligare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara ha kul! Inga begränsningar utan bara kul med ett fint och bra rp! Hitta på mycket inte bara springa runt med skitdyra bilar och spela cool. Utan ha

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna skaffa mitt drömjobb, vilket är inquisitor och jag vill kunna skaffa kompisar och ha roligt eftersom jag är en social person, ha det roligt och bara kunna få möjligheterna som jag kan förbättra mitt rp med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag bruka spela på kingzhill men är bannad så säker en ny

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Nekad skriv inte om rp osv i berätta om din karaktär sen utveckla lite mer. Skriv en ny om 24h :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka