Vidare till intervju Mr.Blob | Chef-jobb ansökan (trygghansa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr.Blob

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Blob#1454

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? i typ 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka att anställa många som är aktiva, kommer även göra så att dem som jobbar får lite rabatt på sin försökring så att fler vill jobba. Dem som kommer för att jobba för att det blir billigare kommer jag ta reda på och se till att dem får betala det vanliga priset om inte mer. Jag kommer ha lite roliga tävlingar osv på jobbet där man kan vinna lite saker som t.ex bilar eller lite pengar som kommer från min egna fika, allt detta för att få folk att jobba, men självklart ska man ha jobbat bra för att få vara med och delta i en tävling.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat där innan men kommer att lära mig fort hur allt funkar, kommer även lägga upp en plan för dem som blir P/A, så dem vet hur dem ska lära folk hur dem jobbar. Jag kommer inte bara ta intervjuer med dem, blir dem godkända så kommer jag lära dem hur man gör för att på vissa jobb så sker inte sådan saker.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har träning på onsdagar så kanske 3-4 timmar men annars 4-5 om jag inte har något annat att göra för ibland vill man vara med familjen och kanske vänner.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag kommer försöka att göra om ansökan och göra den ännu bättre och tänka på vad jag mer kan utveckla för att få den godkänd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Tillbaka