Nekad Mr.Blob | Ban Överklagan [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Blob

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840480673/

Ditt Hex-ID: 76561198840480673

Vad är din discord tagg? Blob#1454

Vem var det som bannade dig? Viktå

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-31 181317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en NPC som kör bilarna still en för den vart förbannad och jagade och då blec jag bannad i 2 dagar! tycker att jag ska bli unbannad. Jag har lärt mig nu att den inte ska slå dem ingen och sen ska jag försöka springa iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en NPC som var arg på en person så sparn jag förbi och då vart den arg och jagade mig så då slog jag den för att jag inte vill bli nerslagen av dem och tycker även då att om man ska bli bannad för att försvara sig så tycker jag att dem ska försvinna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan hålla med om att jag gjorde lite fel som slog NPC'n men ville ändå försvara mig så att jag inte dog

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa för jag inte fattade hur unive funkade och lallade på den men nu vill jag ta unive seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte slagit NPC'n. Det var ett dumt val och jag ångrar det för att jag vill ju som sagt hålla en hög rp nivå och inte försöka förstöra den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att jag ska springa iväg från NPC's och inte slå dem för att förstör rpn lite och jag vill hålla en bra rp. Kommer ite göra om det jag har gjort för vill inte bli bannad igen och kommer bara springa ifrån dem där NPC'sn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka