Nekad Mr.Blob | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Blob

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Blob#1454

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara online 5-7 timmar på alla dagar förutom onsdagar för då har jag träning och det kommer påverka min spel tid och då kanske jag e inne 3-5 timmar och ibland gymmar jag och då kanske det e 4-6 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i några månader och men har spelat lite då och då på unive i 2 år men dem senaste 5 månaderna typ så har jag haft en seriös rp

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte Bifoga. Jag har blivit bannad 5 gånger. 2 För att det för för kanske 1 år sen och det var för att jag inte fattade unive och lallade sedan var det 1 gång för att jag slog en NPC som körde bilar till en för att den var arg på mig, Efter den var det för att jag sköt en som polis när dem tyckte det inte behövdes då vart jag bannad men den överklagade jag på och vart godkänd. Den sisat var för att jag C logga och jag var en idiot som gjorde det men ville inte att typ en 9 åring ville få tag på kniv och basebollträ så därför C logga jag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har som uppgift att rpa medans dem gör sitt jobb. Dem ska rpa och sen ser dem t.ex en bil stå mitt i vägen då ska dem helst DV'a den för att dem minskar RP'n. Om dem är i ett Scenario och ser en person FRP'a så ska dem ta återgärder för vad personen har gjort men vad jag tror så är det att dem måste kicka eller banna efter ett scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är väldigt aktiv på unive och ser mycket folk som FRP'ar och då vill jag hjälpa till att stoppa folk från att göra misstag som jag gjorde t.ex att C logga då vill jag kicka eller banna dem så att dem lär sig för sina misstag. Kommer även försöka hjälpa folk om dem undrar något angående servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är i ett scenario och men är nära på att bli dödad av en person som har galet aim och inte vill dö, då kanske man kickar eller SV bannar personen för att man vill vinna scenariot och det är ju abuse och sa absolut inte förekomma. Sedan kan man ju ressa sina kollegor eller sina kriminella kompisar om dem har dött i ett scenario för att man behöver hjälp och det är ju aboslut abuse, Vet dock inte om man får ressa personer om man har vårdat dem med t.ex tryckförband men om jag går vidare till intervju ska jag ta reda på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka