Nekad Mr. Babu Frik | Ban överklagan [Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr. Babu Frik

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AvalonBo/

Ditt Hex-ID: 11000010e67e37c

Vad är din discord tagg? Mr. Babu Frik#0029

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? 10 dagar tror jag men fick den förändrad till 1 dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm, Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att situationen var ett väldigt lätt missförstånd då jag fick en hel del d-sync under dagen som jag har videobevis på som jag har visat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde, köpte en bil som då var trasig vid piren och ville få den fixad så snabbt som möjligt. Så jag letade upp en Falck anställd då dom inte svarade i telefon, Hittar en som jobbar på Falck vid torget och ber han att åka med så vi kan fixa min bil. Eftersom att jag vet att dom har en hel del att göra så tänkte ja att om jag kör snabbare så blir det inte lika jobbigt för honom att ha massa folk som skriker och jagar honom så han kan reparera andras fordon snabbt. Så jag kör lite galet i staden och där av springer en grabb ut mitt i vägen där det inte är ett övergångsställe och då d-syncar det lite så det ser ut som att jag kör på honom men i mina ögon nudda jag honom inte ens med bilen. Jag åker iväg för han tar upp telefonen och ringer efter sina *grabbar*. Kommer till torget lämnar in min bil för att ta ut min nya bil och då kör en annan person in i min bil vid garaget och börjar skrika busunge ska knulla dig osv för ja frågar va han håller på med. han kör förbi och ut genom garaget, tvärstannar precis framför mig och jag kör ut efter att han har passerat mig och hinner inte reagera innan jag kör in i baken på honom. Har även beivs på den delen också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar bannen om det nu är så att den inte blir borttagen, supporten som bannade mig fick sin syn av det hela och jag hade min syn, har bevis som kan bevisa att jag inte vdma eller gjorde något sånt. Suntförnuft för min körning kan jag ta men samtidigt, i verkligheten blåser man ett röljus om ingen annan är i närheten. Det gör både jag och mina polare mitt i centrala staden på. Självklart inte hela tiden. Men det händer någon gång då och då. Så det är absolut ingen felaktigbann. Tycker mer att det är ett stort missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg om jag faktiskt fått någon avstängning tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört lika galet men ville bara väl för falck killen och se till så att han kan komma igång och börja jobba så fort som vanligt. Men körningen ska jag absolut tänka på mer nu när vi faktiskt börjar göra något åt det. Man kan ju ibland se en ambulans komma flygandes mitt i torget osv osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att man inte ska köra så galet som jag kanske gjorde idag men kommer absolut börja köra mer realistiskt inne i innerstaden och tänka på att försöka att inte köra så fort förbi andra personer då det blir oftast d-sync för dom flesta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka