Accepterad Mr. Ambulance | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr. Ambulance

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199251272771/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Mr. Ambulance#7750

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Det här handlar om en 40års man som gillar rock och och sporter som ska återvända till sina nära och kära, låt berättelsen börja. Christoffer Nilssons liv började först på 1980-talet då han redan som en vecka gammal blir övergiven och hans föräldrar ger bort han då dem känner att dem inte orkar med mer. Christoffer flyttas runt bland olika foster familjer under hela sin barndom och lever ett desperat liv och har många självmordstankar. Den här delen av Chrilles liv är väldigt mörk då han hamnar i fel umgänge och börjar med tobak alkohol och droger. När Christoffer växer upp och har gått studenten så säger han "jag orkar inte mer jag börjar på nytt" så han går till arbetsförmedlingen och han börjar som journalist och jobbar där ett tag. Han möter många vänner och börjar tycka om livet och väljer att gå vidare ännu ett steg. Han går sjukvårds utbildning och börjar på sjukvården han möter många vänner och lär känna nästan alla. Han finner även nya intressen såsom bilar och fotboll och andra sporteer. Han jobbar där ett bra tag och kommer väldigt nära 3 personer. Dom heter James, Sven och Ulf. Dom märker att dem har väldigt mycket gemensamt och ser väldigt lika ut så dem väljer att ta ett DNA test. Det resultatet som kom tillbaka visade sig vara positivt då Christoffer, James och Sven visar sig som syskon och Ulf fadern. Alla är lyckliga av att dom hittat tillbaks till varandra. Dom får senare reda på att deras mor Margareta avlidit 2019 och att dom aldrig fick träffa sin mor. Då inser Chrille att hans föräldrar inte ville ha han och skaffade nya liv då den andra mörka episoden av hans liv påbörjar. Han får nya självmordstankar och hatar livet. Men sen så kommer James och Sven och tröstar och muntrar upp han dem fortsätter karriären på sjukvården och Christoffer når ända upp till Bitr. Chef sen inser han att han tröttnat på yrket och säger upp sig. Sen börjar han på polishögskola och blir anställd på polisen. Sen känner han att han behöver en paus från sina vänner yrket och familj och flyttar ut från stan. Sedan så väljer Christoffer att återvända och det är där historien fortsätter nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar rp seriöst och vill spela och ha roligt och låta andra ha roligt. Jag vill kunna köra på servern och utvecklade den så alla kan ha så bra rp nivå som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och seriösa scenarion som kommer bli roliga för dem flesta. Kommer även hjälpa servern och försöka göra den till en bättre plats och förbättra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda paterna eller flera parter kan vinna scenariot så det blir kul föra alla och att alla kan har en bra stund. Så det innnerbär att båda kan vinna inte bara en.

Hur hittade du Unive? Genom olika sociala medier samt vänner plus att jag vart här förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka