Nekad MR.Alle | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Alle

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Kapzze#6944

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rafael Kata och är 21 år. Han har en bror som heter Zoran Kata och han är också 21 år. Han gillar att träna, spela dataspel och ett väldigt stort intresse är bilmärken. Hans föräldrar har en bra och stabil ekonomi med mycket pengar. Rafaels brorsa är en väldigt snäll kille som många vill vara vän med. Hans bror är inte lika duktig i skolan som Rafael och därför har Rafael kunnat hjälpa sin bror med skolan. Rafael har en pappa som alltid har varit lite jobbig och han har inte funnits där för honom. Hans mamma har dock alltid funnits där och kunnat hjälpa honom när han har behövt. Rafael har alltid haft mycket pengar och som liten var han väldigt bortskämd. Han gick alltid runt med dyra kläder medan hans andra kompisar inte hade så mycket pengar. När han var 16 flyttade han till USA med sin familj. Han började på en skola där det var många trevliga personer som han ville lära känna. Han fick två riktigt bra kompisar som hette George och Axel. Han hängde jämnt med dom men när han tog examen och flyttade tillbaka till Sverige var det sista gången dom träffades. Han tog examen med toppbetyg i alla ämnen och sa hejdå till sina kompisar.. När han var 20 år åkte han tillbaka till USA utan hans föräldrar och ska börja om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extremt mycket till serverns RP. Jag kan bidra med hög RP-nivå och många utdragna scenarion. Jag kan också bidra med mycket gemenskap på servern. Då menar jag att jag kommer sköta mig och inte vara en problemspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra ett scenario som ska bli lika roligt för båda parterna. Alla kan inte alltid vinna och därför är det viktigt att motståndaren också ska ha kul. Ett exempel på detta kan vara att man kanske kidnappar någon och gör ett långt scenario av det och inte dödar personen det första man gör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM dödar någon utan anledning, VDM kör över någon utan anledning, NLR att man ska glömma bort ett scenario när man har blivit dödad, PWG 1 gör någonting som inte är verkligt, PWG 2 spela för makt och pengar, META gaming när man tar information utifrån spelet till exempel från discord eller en stream på twitch och Suntförnuft att man alltid ska tänka som man skulle göra i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet inom RP. Jag har rpat lite fram och tillbaka ända från 2021 och jag har spelat väldigt mycket på Unive. Kan också alla regler som man behöver kunna inom spelet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka