Accepterad MR.Alle | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Alle

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142552812/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? MR.Alle#6944

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rafael Kata och är 20 år gammal. Rafael har också en brorsa som bor i staden som heter Zoran. Rafael är en väldigt trevlig samt hjälpsam person. Han gillar att gå till gymmet, vara med vänner och kolla på serier/film. Rafael var inte alls duktig i skolan och han var väldigt stökig. När Rafael var 13 år så började hans brorsa att hitta på lite kriminella saker. Rafael ville då inte känna sig sämre en hans brorsa för att hans brorsa tjänade väldigt mycket pengar på det han gjorde. Rafael började då också med att göra kriminella saker och tjänade såklart mycket pengar på det. Deras pappa var en missbrukare. Han drack väldigt mycket alkohol och med nästan alla pengar dom i familjen hade köpte han alkohol för. Rafael och Zoran vill då gottgöra sin familj genom att fixa pengar åt dom. När dom var 18 år åkte båda två in i fängelse för narkotika brott. Nu är dom 20 år och precis har kommit ut ur fängelset.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive då jag har goda tidigare erfarenheter av rp tidigare, jag har en bra fungerande mick, jag tror också att jag skulle kunna lära ut andra folk som är hyfsat nya till rp hur man rpar. Jag skulle också gärna vilja bli till exempel staff/helper då jag har varit det tidigare på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en stabil och en bra RP nivå som gör så att spelet bli ännu roligare än vad det just är. Jag vill också att folk ska kunna lära sig av min höga RP nivå och då kan alla bli bättre på RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om vi säger att jag är med i ett scenario där det är skottlossning och jag förlorar så ska jag inte direkt hoppa support och be staffsen att banna honom. Man ska alltså kunna tåla att ta en förlust.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid vetat om den men jag har tagit en paus från rp nu ett tag men nu är jag tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka