Nekad MR.Alle | Medlem ansökning 187an

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Alle

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Kapzze#6944

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rafael Kata och är 20 år. Han har många vänner som han gillar att vara med. När han inte jobbar som städare så brukar han ofta gå på promenader, gymma, kolla på film och hänga med vänner. Hans tre närmsta kompisar heter Oscar, Sanchez och Olof. Han träffade dom när han gick i mellanstadiet och dom känner än varandra idag. Dom brukar åka runt i bilar och reta folk men egentligen vill inte Rafael gör det här. Han har försökt säga nej flera gånger men dom säger bara att det inte är någon fara. När han var 16 år åkte han fast för grov vårdslöshet i trafik och att han kör utan körkort. Detta gjorde så att det blev svårare att skaffa jobb och körkort i framtiden så det ända han kan jobba som är städare men det vill han ändra på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en proffsig rpnivå, mycket roliga och utdragna scenarion och jag kan också bidra med mycket social rp. Jag vill också kunna hjälpa servern genom att bli servervakt eller nån gång staff.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenarion så att det blir roligt för motståndaren och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Har vetat om Unive länge och har också varit medlem här innan.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka