- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Ditt discordnamn: MR.Alle
Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har bra erfarenheter inom staffarbete och jag kommer sköta mitt jobb. Jag kommer också att vara väldigt aktiv som staff och dra ner extremt mycket på RPandet för att jag vill hjälpa servern att få bort lallare då jag vet att det är många lallare inne. Jag vill också bli staff för att jag gillar att gillar att hjälpa till mycket och att stå till tjänst när folk behöver hjälp. Då passar det perfekt att vara staff. Jag vill bli staff för att om det till exempel är en lallare som slår ner folk på piren eller någon som blir vdmad av ingen andlendning så är det mycket lättare för mig att kunna ge han en ban istället för att kunna hoppa support och be dom banna honom. Jag kommer att hålla koll extremt mycket på piren och olika drogställen där det kan vara mycket folk. Genom att vara staff så kan jag utveckla min RPnivå genom att specca bra och utförliga scenarion. Jag tror också att folk kommer uppskatta mig som staff för att jag är aktiv och kommer dra många i support. Det är också väldigt roligt att vara staff och jag vill vara med under utvecklingen på Unive. Jag ska också bli staff för att jag vill göra servern till en tryggare och en säkrare plats att vara på. Jag vill inte att folk ska bli utsatta för dåliga saker och om det händer kan jag ta hand om det väl. Unive är en väldigt bra server med många aktiva medlemar och staffs och jag vill gärna hjälpa till.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar
Måndagar 15:00 - 22:30
Tisdagar 15:30 - 22:30
Onsdagar 15:15 - 22:20
Torsdagar 15:00 - 22:30
Fredagar 14:30 - 02:00
Lördagar 10:00 - 02:00
Söndagar 10:00 - 23:00
På lov kan jag vara inne hela tiden om jag inte ska ut o göra någonting.
Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem för längesedan men bytte server men nu är jag tillbaka.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit sr.admin på en annan server och staff på lite andra servrar
Lite commands.
/kick (id) kickar en från servern.
/svban (id) (anledning) bannar någon i 30 min.
/sqlban (id) (andledning) bannar någon under en längre tid.
/noclip gör så att man blir osynlig och kan specca olika scenarion.
/freeze (id) fryser personen.
/unfreeze avfryser personen.
/giveitem (id) (föremål) Man ger någon ett item till inventoryt.
/givecash (id) (hur mycket pengar han ska ha) ger någon pengar.
/setjob (id) (vilket jobb han ska ha) Ger någon ett jobb.
/toggleid Gör så att man ser id på alla.
/togglename Ser vad alla heter
/who (id) Kollar vad personen har för jobb.
/revive (id) återupplivar någon
/skin (id) Ger någon mer klädesplagg än vad man kan sätta på sig i klädbutikerna.
/sc skriver i staff chatten
/announce skriver ut någonting till hela servern.
/goto (id) Teleporterar sig till en viss person.
/bring (id) Tar någon till en annan plats.
/spec (id) kollar på en person.
/specoff slutar att kolla på personen.
/v (fordon) spawnar in ett fordon.
/dv tar bort en bil
/reports Ser alla reports folk skickar in.
/m (id) Skickar ett privat meddelande till en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba inom alla slags möjliga områden men RP tycker jag inte är så jättekul att jobba inom.
Ditt discordnamn: MR.Alle
Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har bra erfarenheter inom staffarbete och jag kommer sköta mitt jobb. Jag kommer också att vara väldigt aktiv som staff och dra ner extremt mycket på RPandet för att jag vill hjälpa servern att få bort lallare då jag vet att det är många lallare inne. Jag vill också bli staff för att jag gillar att gillar att hjälpa till mycket och att stå till tjänst när folk behöver hjälp. Då passar det perfekt att vara staff. Jag vill bli staff för att om det till exempel är en lallare som slår ner folk på piren eller någon som blir vdmad av ingen andlendning så är det mycket lättare för mig att kunna ge han en ban istället för att kunna hoppa support och be dom banna honom. Jag kommer att hålla koll extremt mycket på piren och olika drogställen där det kan vara mycket folk. Genom att vara staff så kan jag utveckla min RPnivå genom att specca bra och utförliga scenarion. Jag tror också att folk kommer uppskatta mig som staff för att jag är aktiv och kommer dra många i support. Det är också väldigt roligt att vara staff och jag vill vara med under utvecklingen på Unive. Jag ska också bli staff för att jag vill göra servern till en tryggare och en säkrare plats att vara på. Jag vill inte att folk ska bli utsatta för dåliga saker och om det händer kan jag ta hand om det väl. Unive är en väldigt bra server med många aktiva medlemar och staffs och jag vill gärna hjälpa till.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar
Måndagar 15:00 - 22:30
Tisdagar 15:30 - 22:30
Onsdagar 15:15 - 22:20
Torsdagar 15:00 - 22:30
Fredagar 14:30 - 02:00
Lördagar 10:00 - 02:00
Söndagar 10:00 - 23:00
På lov kan jag vara inne hela tiden om jag inte ska ut o göra någonting.
Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem för längesedan men bytte server men nu är jag tillbaka.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit sr.admin på en annan server och staff på lite andra servrar
Lite commands.
/kick (id) kickar en från servern.
/svban (id) (anledning) bannar någon i 30 min.
/sqlban (id) (andledning) bannar någon under en längre tid.
/noclip gör så att man blir osynlig och kan specca olika scenarion.
/freeze (id) fryser personen.
/unfreeze avfryser personen.
/giveitem (id) (föremål) Man ger någon ett item till inventoryt.
/givecash (id) (hur mycket pengar han ska ha) ger någon pengar.
/setjob (id) (vilket jobb han ska ha) Ger någon ett jobb.
/toggleid Gör så att man ser id på alla.
/togglename Ser vad alla heter
/who (id) Kollar vad personen har för jobb.
/revive (id) återupplivar någon
/skin (id) Ger någon mer klädesplagg än vad man kan sätta på sig i klädbutikerna.
/sc skriver i staff chatten
/announce skriver ut någonting till hela servern.
/goto (id) Teleporterar sig till en viss person.
/bring (id) Tar någon till en annan plats.
/spec (id) kollar på en person.
/specoff slutar att kolla på personen.
/v (fordon) spawnar in ett fordon.
/dv tar bort en bil
/reports Ser alla reports folk skickar in.
/m (id) Skickar ett privat meddelande till en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba inom alla slags möjliga områden men RP tycker jag inte är så jättekul att jobba inom.