Accepterad MR.Alle | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.Alle

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? MR.Alle#6944

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har inte något direkt schema men jag spelar väldigt mycket på min fritid. Jag är väl online kanske 4-5 timmar på vardagar och 8-10 på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att ta bort folk som gör mildare regelbrott. Det kan till exempel vara att lalla på piren eller snacka halv ooc. Servervakter har också i uppgift att hjälpa och underlätta för staffsen på servern. Servervakter är som en rpande staff fast med mindre tillåtna commands. Servervakter ska också skicka ut ifall en ban ska förängas så kollar sv ansvariga på bannen och förlänger om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag skulle vilja hjälpa den mer än vad jag gör nu och för att jag har tidigare erfarenheter inom sv jobbet. Jag ser också väldigt mycket förekommande lall speciellt på piren och på torget så jag skulle vilja få bort dem som bara förstör. Det skulle också kännas som en säkerhet för mig och jag tror att jag skulle rpa bättre om jag var sv för att jag har lite mer ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att till exempel banna folk för saker dem inte har gjort eller springa runt och dva bilar på piren. Abuse är när man till exempel revivar sig själv i ett skottscenario för att vinna scenariot. Det kan också vara att reviva sin kompis som precis krockade med bilen och dog. Jag kommer absolut inte att begå dom här regelbrotten då det är väldigt onödigt och jag vet vad konsekvenserna är.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka