Accepterad MR. Ali69 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR. Ali69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
2
Användarnamn: MR. Ali69

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065523234/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: zaza8985

Vad är din discord tagg? mR.aLi69#6901

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp samt powerking

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte helt säkert med det kan varit när jag blev kidnappad, då fick jag panik och tänkte att jag måste komma ut ur bilen. så jag siktade på en buske och hoppades att jag skulle klara det vilket jag gjorde med smärtor i ryggen och jag börja springa och svimmade av och sen när jag svimma av stänges min hjärna av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad och satt i en bil och tänkte plocka knark så jag blev rädd och tänkte att detta ville jag inte göra så jag tänkte hoppa ur bilen så jag siktade på en mjukt ställe, och det första jag så som var mjukt var en buske. Jag överlevde med ett antal skador i ryggen. Men efter det så blev jag skjuten i ryggen och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att ni bidrar till dålig RP då ni inte låter mig göra saker som jag hade gjort i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser inte mitt fel i denna situation och tycker detta var en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tror jag inte kommer lära mig något av bannen eftersom detta är en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka