Accepterad Mr.16 | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.16

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? mr.16svflol

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Ryd 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Rolig Brunet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en jobbig barndom utan föräldrar han har hela tiden fått hoppa runt mellan fosterfamiljer. Hans framtida planer är att bli fotbolls proffs. Hans pappa var polis innan han dog i tjänst så det gör att min karaktär också vill bli polis. Han går i kampsport han jobbar som McDonalds chef och han sparar upp till en ny bil. Hans mamma dog när han var 5. Han smygtar mat från sitt jobb varje dag eftersom att han är väldigt snål med sina pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP nivå och socialitet. Jag kan även bidra med bra scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul RP och att båda parterna ska kunna vinna och förlora utan att bli arga, samt att man ska kunna spela för motpartens sida (man ska inte alltid försöka vinna ett scenarion)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM när man skadar eller dödar någon utan anledning. VDM är när man skadar eller dödar någon med ett fordon. Sunt förnuft man måste tänka som om det vore i verkligheten. Power gaming man gör någonting som man inte kan göra irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle gärna inte berätta något mer om mig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka