Nekad MPH | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MPH

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Peterson

Vad är ditt discord namn? MPH

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Markus Wallenstam, jag är 29 år gammal. växte upp i en rik familj. Men eftersom jag inte ville ta över min fars företag så valde jag att flytta till en ny stad och börja ett helt nytt liv men 0kr på kontot. Min dröm är att jobba som polis och hjälpa civila personer att känna sig säkra och rädda liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Polisyrket är mitt mål. Få min karaktär att bli omtyckt och lära känna många personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att jag ska behandla andra som jag själv vill bli behandlat. till exempel att jag inte ska förstöra för andra då jag själv inte hade tyckt det var så kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, tex rdm inte döda en annan spelare för ingen anledning, inte använda ett fordon för att döda folk med vpm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja tex garrys mod darkRP och lite gta rp innan, på GBGcity.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och go. Jag följer regler och lyssnar på andra personer. Hade varit kul att få fortsätta spela här.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" utifrån: Namn, Efternamn, Ålder, Karaktärens Bakgrund, Känslor, Intressen samt Planer för framtiden.
Utveckla även: "Vad kan du bidra med till serverns RP?" , "Har du någon erfarenhet inom rollspel?" , "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka