Nekad MP3 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MP3

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? svepar3n

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Svamp Balle och jag är född i slummen mer än så är det inte. Mina pappa var alkolist och min mor narkoman. Det ända minnet jag har kvar av dem tyvärr är hur dem kom på mitt namn vilket om jag minns korrekt var en slags psykadelisk tripp, samtidigt som hon var gravid med mig. Allt jag fått höra från det är hur hon kände någon slags kontakt med en enitet som gav henne absolut uppfyllelse men jag tror det bara var min farsa av en alkolist som rotade i henne. Därav namnet Svamp Balle. Dela inte detta med någon snälla. Jag är empatisk och snäll och har stora ambitioner med att lyckas med musik. Gillar att skoja med folket dessutom,

Vad kan du bidra med till serverns RP? En unik karaktär som inte är lik någon annan. Att hjälpa till på olika sätt både fysiskt och mentalt, att va inblandad och engagerad i varje scenario för en bra upplevelse. Få folket galda är viktigast man ska ha kul förfan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om en busunge försöker råna mig och jag precis jobbat klart mitt shift från kl 07:00-18:30 så ska jag låta han ta allt jag tjänat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Som kriminell ska man akta sig från polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra så tack

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan varje dygn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka